וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה למעמד השחקן פסקה: באר שבע תקבל על נאסר 750 אלף שקל

16.8.2015 / 13:44

השחקן דרש לשחררו תמורת 324 אלף, ברקת דרשה 2.5 מיליון והצדדים הגיעו לפשרה. הבוררים: "איננו מקבלים את טענתו בדבר זניחתו מבחינה מקצועית ואישית"

one

הוועדה למעמד השחקן קיבלה היום (ראשון) החלטה בעניין קשר הפועל באר שבע, סיראז' נאסר. הקשר, שסיים את החוזה שלו בקבוצה, פנה למוסד לבוררות כדי שזו תקבע את גובה דמי ההשבחה שהקבוצה תיגבה עבורו. השחקן דרש לשחררו תמורת 324 אלף שקל לכל היותר, כשהקבוצה התנגדה לכך. ברקת דרשה 2.5 מיליון שקל עבור השחקן. הפוסקים במוסד למעמד השחקן – היו"ר יעקב סנדלר, ועורכי הדין גיל סולומון ואשר שור, קבעו את דמי ההשבחה על גובה 750 אלף שקל.

בהחלטתם ציינו השלושה כי: "מדובר בשחקן שהגיע בגיל 19 ושיחק בקבוצה עד היום. השחקן בן 25 והוא שחקן הרכב לגיטימי בליגת העל ואף זכה להכרה על יכולתו האישית ולהשגים עם קבוצתו. טיעוני השחקן בזכות שחרורו ללא פיצוי לא רק שהם מנוגדים להוראות התקנון, אלא שהם גם מתעלמים לחלוטים מחלקה של הקבצה המעבירה בעיצובו, באימונו, קידומו והפיכתו משחקן צעיר העושה את צעדיו הראשונים לשלב הנוכחי... השראה זאת דורשת הכרה והערכה... איננו מקבלים את טענתו בדבר 'זניחתו מבחינה מקצועית ואישית' והצעתו החלופית לתשלום של 324 אלף שקל נראית כנמוכה מדי".

השלושה קבעו כי הסכום ישולם בתשלום אחד וזאת אם בתוך 30 יום, אלא אם יוסכם על פריסה אחרת של התשלום. עוד צוין כי "השחקן רשאי לעבור ללא תנאי לכל קבוצה מקצונית בישראל בלבד".

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
"רשאי לעבור ללא תנאי לכל קבוצה מקצונית בישראל בלבד". סיראז' נסאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully