וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח שיפוט חמור של אוראל גרינפלד, שרצקי וחיימוב יעמדו לדין

16.8.2015 / 10:44

השופט אוראל גרינפלד העביר את הדו"ח אחרי "אלוף האלופים": "שרצקי התפרץ לחדר ההלבשה שלנו בליווי תנועות ידיים, הוא לווה פיזית החוצה. חיימוב זלזל וצעק 'לא רוצה, אני לא עומד'"

צילום ועריכה: קובי אליהו

תובע ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין ניר רשף, החליט להגיש כתב אישום נגד בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, בגין התנהגות בלתי הולמת והעלבת שופט המשחק ונגד שוער הקבוצה גיא חיימוב, בגין התנהגות בלתי הולמת.

ההחלטה של התובע מגיעה בעקבות דו"ח השיפוט של אוראל גרינפלד אחרי משחק "אלוף האלופים" במוצאי שבת. המשחק עצמו הסתיים ב-2:2 אחרי 120 דקות, כאשר קרית שמונה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-60. לאחר מכן, הצפוניים הפתיעו עם ניצחון 4:5 בפנדלים, לא לפני שהשופט אוראל גרינפלד פסל שתי הדיפות של השוער גיא חיימוב, מבעיטות של ערן זהבי ודור מיכה, לאחר שחיימוב יצא מקו השער שלו בצורה משמעותית לפני כל בעיטה. ההחלטות של גרינפלד במהלך המשחק ובזמן הפנדלים הובילו להתפרצות מצד חיימוב והבעלים של הקבוצה, איזי שרצקי והיום פרסם השופט את הדו"ח שלו מהמשחק.

גרינפלד כתב: "יש לציין כי עם סיום 90 הדקות, במהלך ההפסקה לפני פתיחת ההארכה, בעלי עירוני קרית שמונה, מר איזי שרצקי התפרץ בצעקות ובליווי תנועות ידיים לתוך חדר ההלבשה שלנו כמחאה על השיפוט לטענתו. מיד כשראיתי אותו נכנס ביקשתי ממנו שיכבד את המעמד ויעזוב את חדר ההלבשה... מר איזי העדיף שלא להקשיב לי ולשאר צוות השיפוט והמשיך לצעוק 'השיפוט בושה וחרפה (מספר פעמים), גם בשידור אמרו שערורייה של שיפוט, אתה לא תשפוט יותר, כל משחק זו אותה שערורייה'. הסאגה פסקה רק לאחר שרועי שופט רחבה 2 ליווה את הנ"ל פיזית מחוץ לחדר ההלבשה...".

גרינפלד המשיך וכתב על האירועים בסיום המשחק: "מר איזי שרצקי ניגש אליי ואמר לי שוב ממנעמיו 'אני אומר לך, במקומך הייתי פורש משיפוט עוד היום, ואני אומר את זה בשידור'".

על אירועי הפנדלים כתב גרינפלד: "אקט מחאתי בוצע במהלך בעיטות ההכרעה ע"י שוער עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב. עם שריקתי וסימוני בהתאם לבעיטה חוזרת, השוער גיא החל לרוץ לקראתי בליווי תנועות ידיים מזלזלות וצעק 'בושה וחרפה, לא רוצה, אני לא עומד', ומכאן המשיך לרוץ לכיוון ספסל קבוצתו כאשר בדרכו הוא משתולל, קופץ, צועק ומסמן בתנועות ידיים שלא רוצה לחזור ולשוב לעמוד בשער, חברי הצוות המקצועי של קבוצתו כולל מנהל קבוצתו מר יוסי אדרי, ביקשו מהנ"ל לשוב ולעמוד בשער, מכאן השוער בדרכו חזרה, המשיך לסמן בתנועות ידיים ובשפת גוף מזלזלת את תחושותיו, ואף השיב לעבר קהל אוהדי מכבי תל אביב במחיאות כפיים הפגנתיות על כך ששרו לעברו שירי הלל".

שוער עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב, עם השופט אוראל גרינפלד. קובי אליהו
משחק נחמד הפך לסוער. חיימוב וגרינפלד/קובי אליהו

תגובת איגוד השופטים לאירועים היום: "איגוד השופטים דוחה על הסף את הביקורת הלא מקצועית והסגנון הלא ראוי, בלשון עדינה, של מר איזי שירצקי בעלי קבוצת עירוני קרית שמונה, כנגד החלטות השופט אוראל גרינפלד במשחק הסופרקאפ אתמול. ההצהרות הפומביות בדבר הטיית המשחק אמש חמורות ביותר והיוו המשך להתנהלותו והתנהגותו של מר שירצקי לכל אורך הערב, שכללו גם התפרצות לחדר השופטים וצעקות מביכות שהטיח בהם טרם פתיחת ההארכה. מי שאמור להוות דוגמה ורק שעות מעטות קודם לכן היה חלק מאירוע מרשים של פתיחת עונת 2015/16 שכל תכליתו סובלנות ושיפור תדמית הכדורגל שלנו, אינו יכול להתנהג ולהתבטא כך. גם משחקן ותיק, שוער הקבוצה ונבחרת ישראל, גיא חיימוב, יש ציפייה להתנהגות אחראית ומכבדת בהרבה. איגוד השופטים מעניק גיבוי מלא לשופט גרינפלד על ההחלטות במהלך המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully