וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ירוחם ונחמני חתמו לשלוש שנים, פערים עם איינבינדר

16.8.2015 / 14:11

המגן והקשר הצעיר נשארים במועדון, קשיים בהחזרת קשר מכבי תל אביב. דוד קלטינס יפתח במשחק גביע הטוטו נגד רעננה, חסוס רואדה נחת: "שמעתי שזה מועדון גדול עם קהל טמפרמנטי"

one

בית"ר ירושלים תערוך מחר (שני) את משחקה האחרון במסגרת גביע הטוטו בטדי נגד הפועל רעננה. רק ניצחון יבטיח לבית"ר מקום ברבע הגמר, אך בבית"ר יודעים שהחשיבות האמיתית של המשחק היא בכך שזהו משחק המבחן האחרון לקראת פתיחת הליגה והמפגש המסקרן מול הפועל תל אביב ביום שני הבא בטדי.

הבלם חסוס רואדה נחת היום אחרי הצהריים בישראל. מוקדם יותר הוא אמר לוואלה ספורט: "אני לא יודע הרבה על בית"ר, רק שמעתי שזה מועדון גדול בישראל עם קהל טמפרמנטי. אני שמח שפאבלו דה לוקאס שם כי יהיה לי יותר קל להתאקלם. אני יודע שמצפים ממני להרבה ולהיות דומיננטי. אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה".

רואדה ערך מחנה אימונים עם ויאדוליד ורק בשבוע האחרון התאמן בנפרד. בבית"ר עשויים לערוך משחק אימון נגד קבוצת הנוער בהמשך השבוע על מנת לבחון את כושרו ולא מן הנמנע כי יהיה בסגל הקבוצה ואולי אף יפתח בהרכב נגד הפועל תל אביב. דוד קלטינס, שפתח נגד באר שבע ימשיך לקבל קרדיט. לצידו ישחקו במרכז ההגנה ניסו קפילוטו או טל כחילה שמחלימים מפציעות.

תומר ירוחם שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נשאר בבית. תומר ירוחם/קובי אליהו

בנוגע לדן איינבינדר, עדיין ישנם פערים בין בית"ר למכבי תל אביב, כאשר בשלב זה האלופה מסרבת לפצות את השחקן. אבי נמני בודק לשחקן מספר הצעות מאירופה וייתכן כי לשם יהיו מועדות פניו של השחקן. הצעת בית"ר בשלב זה נמוכה והמו"מ בין הצדדים תקוע.

גורם בבית"ר אמר: "איבדנו כאן חדר הלבשה של שחקנים דומיננטיים, אם לא יבינו כאן שחייבים ישראלי או שניים שמבינים מה זה בית"ר ומה זה התמודדות עם לחץ, נצטער על זה כל העונה. זרים לא יכולים להחזיק חדר הלבשה, הם בעצמם מתאקלמים כאן".

המגן הימני תומר ירוחם חתם לשלוש שנים נוספות באמצעות עורך דינו רועי רוזן, וכמוהו חתם לשלוש שנים גם עומר נחמני. רועי זיקרי סיכם ואמור לחתום בימים הקרובים. מעבר לכך, בבית"ר בודקים אופציה להקפיא את ולאד מוראר אם ימצאו זר איכותי. מוראר ימריא לרומניה ובשבוע הקרוב יתברר האם יעבור טיפולים או שינותח מיידית.

דיאן פשבסקי, קשר התקפי מקדוני בן 22, ביקש להתאמן עם הקבוצה כדי לשמור על כושר ונענה בחיוב. פשבסקי שיחק בעונה האחרונה בנ.ק קופר הסלובנית.

(עדכון ראשון: 9:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully