וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי נכנס לפני ההארכה לחדר השופטים. חיימוב: "יכול להיות שטעיתי"

16.8.2015 / 7:18

עוד לפני הניצחון בפנדלים, הבעלים של קרית שמונה אמר לשופט גרינפלד שהוא צריך לפרוש והטיח מילים קשות. המקרה יצויין בדו"ח השיפוט. השוער הוסיף: "אם יש צדק, אני שמח שהוא היה בצד שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עוד לפני הניצחון הגדול של עירוני קרית שמונה בדו קרב הפנדלים מול מכבי תל אביב, בתום 90 הדקות וכאשר הקבוצות התכוננו להארכה, נכנס הבעלים של הקבוצה הצפונית, איזי שרצקי, אל חדר השופטים והחל להטיח האשמות בצוות השיפוט. בטרם אירועי הפנדלים עצמם, שם השופט אוראל גרינפלד פסק פעמיים לבעיטות חוזרות לאחר ששוער קרית שמונה גיא חיימוב יצא מקו השער לפני הבעיטה, שרצקי זעם על החלטות השיפוט ובראשן, הצהוב השני שקיבל לואיס גוטיירס. הוא החליט להשמיע את טענותיו בפני השופטים ועל פי גורמים באיגוד השופטים, הטיח שרצקי בצוות מילים קשות, אמר להם כי הם סיפקו תצוגת שיפוט גרועה ואף הוסיף כלפי השופט גרינפלד כי הוא צריך לפרוש.

שרצקי הודה בפני וואלה ספורט כי הוא נכנס לחדר השופטים ואמר שהשיפוט גרוע ושלא הגיע לגוטיירס צהוב, כאשר המקרה יצויין בדו"ח השיפוט ואז יתבררו עוד פרטים מהתקרית. בכל מקרה, נראה כי הבעלים של קרית שמונה יעמוד לדין בשל האירוע, כאשר ייתכן שגם גיא חיימוב ייענש בשל הרצון שלו לרדת מהמגרש במהלך דו קרב הפנדלים לאחר שגרינפלד פסק בפעם השנייה על בעיטה חוזרת (אחרי ההחמצה של דור מיכה) ובשל הטענות שהטיח בשופטים בסיום. "הרגשתי שזה כבר עבר את הגבול האפשרי. אני לא אוהב להתעסק עם השופטים, אבל אם יש צדק בכדורגל, אני שמח שהוא היה בצד שלנו", אמר חיימוב. באיגוד השופטים גיבו את ההחלטות של גרינפלד, בייחוד בכל הנוגע לדו קרב הפנדלים וציינו כי הוא נהג כפי שנדרש ממנו.

כאשר נשאל השוער לגבי ההערה של שרצקי על כך שהשופט רצה שמכבי תל אביב תנצח הוא השיב: "לאיזי מותר להגיד הכול, אבל זו הייתה התחושה שלנו. הרגשתי שעדיף לסיים עם זה, רציתי לצאת מהמשחק. יכול להיות שטעיתי, אבל זה מה שהרגשתי באותו רגע. אם איזי אומר את זה, סימן שלא רק אני ראיתי. יכול להיות שיצאתי מהקו, אבל בכל העולם, אף שוער לא עומד על הקו. גם חואן פאבלו, בכדור שעצר, לא עמד על הקו. אולי השופט לא ראה כי נוח לו".

שחקני עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב, אופיר מזרחי. קובי אליהו
חיימוב לא אהב את השיפוט/קובי אליהו

על המשחק עצמו הוסיף חיימוב: "דיברנו בינינו השבוע על הווינריות של ערן זהבי ואמרנו שאם נמקסם את היכולת שלנו, נגיע לדברים טובים. בפעם הקודמת בנתניה, מול ליברץ, דיברתי אחרי המשחק מתוך ייאוש עצום, אבל עכשיו אני גאה בכל הגברים האלה. כל הכבוד לכולם". על הקריאות של אוהדי מכבי תל אביב נגדו הוא אמר: "אני מאחל למכבי בהצלחה ביום רביעי נגד באזל. כל החיים הייתי במכבי. לא אגיד שההתנהגות של הקהל מבזה, אבל נפגעתי".

מעבר לנושא השיפוט, בקבוצה חגגו כמובן את הזכייה בתואר הראשון של העונה והשחקנים זכו למחמאות אדירות על הנחישות והיכולת שהציגו. במועדון החמיאו לצוות האימון ולמאמן הכושר ערן שאדו על כך שהשחקנים החזיקו זמן ארוך למרות הרחקתו של גוטיירס ולא התבטלו מול הדאבליסטית. הוגו אזווצ'קו, אלי בלילתי שכבש את הפנדל המכריע ועדן שמיר קיבלו מחמאות על היכולת ובקרית שמונה ציינו שכפי ששרצקי טען בחודשים האחרונים, יש להם לא מעט צעירים שיוכיחו את עצמם השנה. לפחות בנוגע לשמיר והוגו, נראה כי השניים ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב. בקבוצה טענו שהמשחק הזה הוא ההוכחה שהם יכולים לדבר חזק בצמרת גם העונה: "כל מי שהספיד אותנו, קיבל הוכחה על היכולת שלנו. אנחנו עוד צריכים להתחבר, אבל גם השנה נהיה קבוצה טובה", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully