וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: דוידוביץ' במקום התשיעי ומשיח 13 בתחרות הקדם אולימפית

15.8.2015 / 20:55

שני גולשי ה-RSX פתחו בצורה מהוססת את תחרות המבחן השלישית מבין חמש שנערכת בריו. דוידוביץ' סיימה במקומות 13, 11 ו-2 את שלושת השיוטים שלה, משיח הגיע 14, 11 ו-14

נמרוד משיח. איגוד השייט,
מתחרה עם שחר צוברי על מקום אחד. נמרוד משיח/איגוד השייט

תחרות הקדם אולימפי בשייט יצאה הערב (שבת) לדרך פחות משנה לפני הדבר האמיתי, כשאת ישראל מייצגים שניים בדגם ה-RSX, מעין דוידוביץ' ונמרוד משיח שיודעים שדירוג טוב בתחרות יסייע להם לחוש מוכנים לקראת האולימפיאדה, אבל עוד לפני כן: יקרב אותם להבטחת המקום שם.

אלא שאחרי שלושת השיוטים שנערכו היום, השניים לא הצליחו לתפוס מקום בצמרת. דוידוביץ', מדליסטית הארד בשתי אליפויות העולם האחרונות, נמצאת כעת במקום התשיעי הכללי. היא סיימה את השיוט הראשון במקום ה-13, את השני במקום ה-11 והשלישי במקום השני כשיש לה 26 נקודות שליליות. מי שמוליכה את התחרות היא היי מאן צ'אן מהונג קונג שצברה 14 נקודות שליליות. אצל הגברים, נמרוד משיח מדורג 13 לאחר שלושת השיוטים שלו. משיח סיים את השיוט הראשון במקום ה-14, את השני במקום ה-11 ואת השלישי במקום ה-14. בדגם הלייזר רדיאל לנשים, אורן יעקב מדורגת במקום השישי אחרי שיוט אחד.

התחרות הקדם אולימפית היא התחרות השלישית מבין חמש שיש לגולשים במאבק על מקום בריו, כשרק נציג אחד מכל מדינה יכול להשתתף בו. למרות זאת, יש להזכיר כי כל גולש יכול "לזרוק" תחרות אחת מבין החמש. נכון לעכשיו, משיח צבר 11.25 נקודות בעקבות העובדה שסיים שישי באליפות אירופה, זאת לעומת שבע הנקודות של צוברי. לדוידוביץ' יש 10.5 נקודות, אך לא נראה שיהיו לה מתחרות עד לסיום תחרויות המבחן.

עוד יש להדגיש כי רק מקום בשלישייה הראשונה בתחרות הקדם אולימפית בריו מקנה ניקוד, אך מי שישיג ניקוד כזה, יקבל דחיפה רצינית שכן המקום הראשון מעניק 50 נקודות, השני 40 והשלישי 30. לגולשים יצפו בהמשך שתי תחרויות מבחן אחרונות: אליפות העולם באוקטובר ואליפות עולם נוספת ארבעה חודשים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully