וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אולגה לנסקי יוצאת לאליפות העולם בבייג'ינג

15.8.2015 / 13:41

שמה של האצנית והתוצאה שקבעה ב-200 מטר בתחרות במוסקבה (23.18 שניות) מופיעים ברשימת המתחרים של איגוד האתלטיקה הבינלאומי. לנסקי עם התוצאה ה-49 מ-60 התוצאות של המתחרות השנה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רשימת המתחרים והמתחרות הרשמית לאליפות העולם באתלטיקה התפרסמה היום בצהריים (שבת). אחד מהשמות שמופיעים ברשימה הוא של אולגה לנסקי. האצנית הישראלית מופיעה עם המספר 486, כשהתוצאה שמופיעה לצד שמה היא 23.18 שניות ל-200 מטר. כזכור, זו התוצאה שקבעה לנסקי בתחרות במוסקבה, תוצאה שלאחר מכן התברר כי אינה עומדת בקריטריון כיוון שלא הושגה בתחרות בה נמדדה הרוח בצורה תקינה. אלא שבסופו של דבר, איגוד האתלטיקה הישראלית השתכנע ושלח את לנסקי, כשגם איגוד האתלטיקה העולמי מקבל את התוצאה הזו.

אולגה לנסקי. יוסי ציפקיס
יוצאת לבייג'ינג. לנסקי/יוסי ציפקיס

התוצאה של לנסקי מציבה אותה עם התוצאה ה-49 מבין 60 אצניות, כשבתוצאה הטובה ביותר מחזיקה לא אחרת מאשר אליסון פליקס האמריקאית, שקבעה 21.98 כקריטריון. כזכור, במסיבת עיתונאים השבוע אמרה לנסקי: "עברתי תקופה לא קלה, גם בשנה שעברה וגם השנה. בזכות האיגוד אני ממשיכה הלאה ועושה מאמץ להגיע לריו. זה מבאס כי כבר ראיתי את הכרטיס לריו, ופתאום באו ולקחו לי אותו. זה לא נעים. אמרתי שאתכונן לשנה הבאה ובשנה הבאה אמשיך בעבודה שלי".

אליפות העולם תתקיים בבייג'ינג בין 22-30 באוגוסט ותרכז מטבע הדברים את האתלטים הטובים בעולם. יוסאין בולט, אגב, יגיע לריצה ל-100 מטר עם התוצאה השישית בטיבה בלבד (9.87 שניות) כשג'סטין גאטלין (9.74 שניות) עם התוצאה הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully