וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר ניצחה בסיאטל, ג'וליוס תומאס נפצע בניצחון הג'אגוארס

15.8.2015 / 9:30

בשחזור סופרבול 2013, הברונקוס השיגו 20:22 מול הסיהוקס, ללא פייטון מאנינג. תומאס נפגע באצבע בבכורה, ג'קסונוויל גברה 21:23 על פיטסבורג. הופעה ראשונה למריוטה בטנסי, מייקל סם הודיע: "פורש, זמנית"

ברוק אוסווילר דנבר ברונקוס. Elaine Thompson, AP
אוסווילר הוביל את הברונקוס/AP, Elaine Thompson

משחקי קדם העונה ב-NFL נמשכו הלילה (בין שישי לשבת) במלוא המרץ עם שישה מפגשים נוספים ברחבי הליגה. במוקד נערך שחזור הסופרבול מלפני שנתיים כאשר הפעם ידה של דנבר הייתה על העליונה והיא ניצחה 20:22 בחוץ את סיאטל. פייטון מאנינג נח, ראסל ווילסון הסתפק במסירה בודדת ומי שהוביל את הברונקוס היה ברוק אוסווילר, עם 15 מ-20, 151 יארד וטאצ'דאון.

* אוקלנד לא התקשתה לנצח בבית 3:18. מאט מגלוין הציג משחק מדויק עם 10 מ-11 ל-104 יארד וטאצ'דאון.

* סינסינטי ניצחה בביתה 10:23 את ניו יורק ג'איינטס. אנדי דלטון נזקק רק לשלוש מסירות, כולן מדויקות, כדי לרשום טאצ'דאון. איליי מאנינג סיים עם 4 מ-8 ו-22 יארד.

* ג'קסונוויל גברה 21:23 על פיטסבורג מטאצ'דאון של סטפן מוריס שלוש דקות לסיום, אבל ראתה את ג'וליוס תומאס נפגע באצבע כבר בהופעתו הראשונה בקבוצה. לא ברור כמה זמן הוא ייעדר. 118 יארד לבלייק בורטלס במשחק הזה, 59 ב-3 מ-3 לבן רות'לסברגר.

* קרוליינה יצאה מבפאלו עם 24:25 אחרי ש-54 שניות לסיום, ברנדון ווג'ר תפס טאצ'דאון ל-42 יארד ממסירה של ג'ו ווב. קאם ניוטון סיים עם 83 יארד וטאצ'דאון, אי ג'יי מנואל רשם 77 יארד וטאצ'דאון אצל הבילס, ששיתפו את איי קיי אנמקפלי, האיש שחבט בג'ינו סמית' ושוחרר מהג'טס.

* הבחירה מספר 2 בדראפט, מרקוס מריוטה, ערך בכורה עם 7 מ-8, 94 יארד ואיבוד בהפסד 31:24 של טנסי לאטלנטה. מאט ריאן מסר 6 מ-6 ל-86 יארד וטאצ'דאון בצד המנצח.

* הלילה יתקיימו שלושה משחקים נוספים: יוסטון - סן פרנסיסקו, מינסוטה - טמפה ביי, אריזונה - קנזס סיטי.

* מייקל סם הודיע הלילה לקבוצת הפוטבול הקנדי, מונטריאול אלוטס, כי הוא עוזב את הקבוצה ופורש מפוטבול. בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו הסביר סם, שעשה היסטוריה והיה לשחקן הפוטבול הפעיל הראשון אי פעם שיוצא מהארון, רגע לפני שנבחר בדראפט ה-NFL, את ההחלטה: "12 החודשים האחרונים היו קשים מאוד עבורי, עד שהפכתי להיות מודאג מבריאותי הנפשית. לכן, אעזוב את המשחק, נכון לרגע זה. אני מודה לאלוטס על ההזדמנות שנתנו לי ומקווה לחזור למגרש בקרוב. תודה לכולם על ההבנה והתמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully