וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת מדורגת רביעית, גמר לריבקין בחישוק

14.8.2015 / 21:51

הנבחרת קיבלה 17.55 בתרגיל הסרטים ותנסה להתברג בשלישייה הראשונה אחרי התרגיל המשולב בשבת כדי לעמוד על הפודיום גם בבולגריה. ריבקין סיימה שביעית בחישוק עם 17.8, פילנובסקי לא עלתה לגמרים

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית עם מדליית הכסף. הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
בכיוון הנכון. בנות הנבחרת/מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי בישראל

שבוע אחרי שקטפה מדליית ארד בתחרות הקרב-רב בתחרות גביע העולם בבודפשט, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית החלה את הופעותיה בתחרות דומה בסופיה, בולגריה, ונכון לעכשיו היא מדורגת במקום הרביעי לאחר ביצוע תרגיל חמשת הסרטים.

ישראל קיבלה את הציון 17.55 אבל היא מוצאת ארבע נבחרות שעוקפות אותה. רוסיה מדורגת נכון לעכשיו ראשונה עם 18.45, בלארוס שנייה בצוותא עם בולגריה אחרי ששתי הנבחרות השיגו את הציון 17.8. בשבת תבצע הנבחרת את התרגיל המשולב של האלות והחישוקים, כשבסיכום שני התרגילים יחולקו המדליות למנצחות.

בתרגילים הבודדים, נטע ריבקין מנסה לכפר על התחרות החלשה שלה מהשבוע שעבר. המתעמלת הבכירה העפילה שוב לגמר תרגיל החישוק אחרי שהשיגה 17.8 שמדרג אותה שביעית במוקדמות, בעוד בכדור היא השיגה 17.45 והיא סיימה עשירית. בסך הכול ריבקין מדורגת בתחרות הקרב-רב במקום השמיני עם ציון מצטבר של 35.25.

לעומתה, ויקטוריה פילנובסקי מדורגת במקום ה-12 אחרי שני התרגילים שביצעה. בחישוק היא קיבלה 17.45 ובכדור 17.2, ציונים שלא הספיקו לה להתברג בגמרים. בשבת המתעמלות יבצעו את תרגילי האלות והסרט. נכון לעכשיו מי שמדורגת ראשונה בתחרות הקרב רב היא יאנה קודריבטסבה עם 38.4, שמקדימה את בת ארצה מרגריטה מאמון (37.85) ומליטינה סטניוטה הבלארוסית (36.85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully