וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: מדלל סיים במקום ה-48 באזרבייג'אן, ריכטר 55

14.8.2015 / 17:50

מדלל היה רחוק מלהשיג את הקווטה לריו ברובה שלושה מצבים בתחרות מסבב הגביע העולמי אחרי שסיים עם 1,161 נקודות. ריכטר התחרה במקצוע הפחות חזק שלו. ההזדמנות הבאה של מדלל: אליפות אירופה בהונגריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הלך הפעם. ליאור מדלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל בקליעה סיימה את הופעתה בגבאלה, אזרבייג'אן אחרי שהשתתפה בתחרות האחרונה מסבב הגביע העולמי. ליאור מדלל, שעבר את שלב האלימינציה ברובה שלושה מצבים, לא הצליח בתחרות עצמה ודורג 48 עם 1,161 נקודות. חברו למכבי רעננה, סרגיי ריכטר, במקצוע הפחות חזק שלו, דורג 55 עם 1,149 נקודות, אולם ריכטר מסיים את העונה עם כרטיס לריו 2016 ברובה אוויר.

למדלל תהיה הזדמנות אחרונה לקווטה אולימפית כשיתחרה באליפות אירופה לנשק אוויר בחורף 2016 בהונגריה ברובה האוויר. צ'אנס יהיה גם לצעירים, עמנואל בן חפר ופולינה מדבינר, שעולה מהנוער לאחר עונת סיום בינלאומית מרשימה ושיאים ישראלים לנשים בוגרות. רובה האוויר הוא הנשק החזק של הקלעית מהפועל אשקלון.

ראש המשלחת, יאיר דוידוביץ': "אני מעריך כי מקום 12 באליפות אירופה יספיק לקווטה. ליאור מדלל עושה תוצאות מצוינות באימונים, ויש זמן להתכונן כדי שהכול יתחבר עד החורף הקרוב. אולי גם פולינה תבשיל עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully