וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי ישמש כעוזר מאמן שני של רוני לוי במכבי חיפה

14.8.2015 / 12:02

הסקאוט יחבור לאימונים בהתאם לצרכי המאמן, ובכך יצטרף לעוזר הראשי, רונן גבאי. החלוץ מתיו דוהמל עדיין לא חתם בלה האבר. רוני לוי העניק חופשה לשחקנים וביקש מהם: "לא להשתולל"

one

אחרי שהצטלמה אתמול (שישי) לפוסטר הקבוצתי של תחילת העונה, מכבי חיפה תמשיך בהכנות למשחק מול בני יהודה רק ביום ראשון. הקבוצה נדדה אתמול מסמי עופר לכפר גלים, שם היא קיימה את האימון האחרון השבוע, ובסיומו אסף רוני לוי את השחקנים ואמר להם: "אני מבקש שתשמרו על עצמכם בסוף השבוע. לא להשתולל".

שובל גוזלן, ששוחח עם המאמן לאחר המשחק מול הפועל עכו וקיבל תשובה שלילית לגבי שחרורו ממכבי חיפה, ממתין להתפתחויות. אם יהיה חלק מהותי מהרוטציה של רוני לוי, הוא יסכים להישאר, אך העובדה שיגיע חלוץ נוסף למכבי חיפה מעלה סימן שאלה גדול לגבי עתידו.

במכבי חיפה ינסו להאיץ בימים שנותרו מגעים עם שחקנים זרים. מתיו דוהמל עדיין לא חתם בלה האבר, ואם העסקה תתפוצץ חיפה תנסה לפנות שוב לשחקן במטרה שיגיע לישראל. הצרפתים ניסו לעשות עסקת טרייד עם קבוצתו, קון, לגבי שחקן אחר, אך הוא לא יצא לפועל, ולא ברור האם יחתום ללא העסקה. בינתיים, הוא עדיין לא הסכים להגיע לישראל.

אופיר קריאף עדיין על הפרק, אבל בחיפה ממתינים להתפתחויות בבית"ר ירושלים שיובילו להורדת המחיר. רוני לוי החליט שגוסטבו בוקולי שמנסה לסייע במציאת שחקנים זרים יצטרף לצוות המקצועי ויהיה עוזרו השני. בוקולי יצטרף לאימונים בהתרם לצרכי הצוות המקצועי וזאת בהתאם לתפיסתו של המאמן שדוגל בצוות מקצועי מורחב.

אתמול פרסמנו כי מכבי חיפה לא רכשה את הקשר בארי חמזה בן ה-21, ולא תהיה חלק מעסקת העברתו למכבי נתניה. השחקן נרכש ישירות מקבוצת האם שלו, ולירוקים אין חלק בעסקה. "השחקן הזה נבחן במכבי חיפה, היה אמור לסכם במכבי חיפה, אבל העסקה לבסוף נעשתה מול קבוצתו במלטה, ולא מול מכבי חיפה. הסוכן לא סגר שום עסקה איתם", אמר גורם המקורב לעסקה. במכבי חיפה ינסו למצוא שחקן צעיר אחר להשקעה.

גוסטבו בוקולי עם שלומי אבוחצירא שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
מוערך מאוד. בוקולי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully