וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואדה ירוויח בבית"ר 200 אלף יורו, דה לוקאס: "בלם ברמה גבוהה"

14.8.2015 / 8:32

הקשר הספרדי של הקבוצה מהבירה, משוכנע שבן ארצו ישדרג את הקבוצה: "הוא ייצב את ההגנה". רואדה נפרד מריאל ויאדוליד בדמעות אחרי 13 שנה, עדיין ישנם פערים עם דן איינבינדר

אימג'בנק GettyImages

חסוס רואדה נפרד אמש (חמישי) מריאל ויאדוליד אחרי 13 שנה במועדון. הבלם בן ה-28 סיכם עם ראשי המועדון הספרדי על התרת חוזהו ואם לא תהיינה הפתעות, הוא יחתום בבית"ר ירושלים איתה כבר סיכם את תנאיו.

הספרדי ירוויח בבית"ר כ-200 אלף יורו לעונה ועלותו הכוללת היא כ-1.2 מיליון שקל. בעקבות משחק הנפל בגביע הטוטו נגד הפועל באר שבע, הבעלים אלי טביב הבין שהוא חייב לשדרג את ההגנה בבלם איכותי והעביר הילוך בנושא.

הקשר פאבלו דה לוקאס אמר לאנשי בית"ר: "רואדה בלם ברמה גבוהה, אחד שיכול לשדרג את הקבוצה ולייצב את ההגנה. הוא מנהיג באופי שלו, היה קפטן במשך מספר שנים בויאדוליד והאישיות שלו מאוד מוערכת שם".

שחקן ריאל ויאדוליד, חסוס רואדה. GettyImages
"רואדה הפך לכדורגלן בגלל הרבה סיבות, כולל היכולת כמובן. אבל יותר מהכול אלו היו כוח הרצון וההתמדה שלו, שהיו גדולים כמעט כמו האישיות שלו כאדם"/GettyImages

רואדה עזב רק פעם אחת את ריאל ויאדוליד בעבר, לעונת השאלה בקורדובה. עכשיו עזב בפעם השנייה והפעם אולי לתמיד. לעיתונאים המקומיים הוא אמר שהוא יודע לאן הוא עוזב, אבל סירב להגיד את שם הקבוצה. "לפעמים אחרי שאתה משחק באותו מקום כל כך הרבה שנים, אתה רוצה לראות משהו אחר", הוא אמר אתמול בדמעות, "קריירת הכדורגל היא קריירה קצרה ואני רוצה לחוות דברים חדשים, שפה חדשה. עכשיו זה הזמן הנכון לעשות זאת".

רואדה הנרגש הוסיף: "אני מקווה שנתראה שוב בעתיד ובכל מקרה תמיד אמשיך לעקוב אחרי ויאדוליד. המועדון הזה נתן לי הכול והפך אותי למי שאני. למרות שלא נולדתי בעיר, אני מרגיש שויאדוליד היא הבית שלי. אשאר אוהד של הקבוצה והיא תמיד תישאר בליבי. אני מקווה שהיא תעלה כמה שיותר מהר בחזרה לליגה הראשונה. יכול להיות שלאורך השנים הייתי יכול לעשות דברים בצורה שונה, אבל אני עוזב בראש מורם ובידיעה שנתתי הכול".

רואדה נחשב לשחקן שהאישיות שלו בולטת יותר מהיכולת. בוגר, אחראי, איש של עבודה קשה, החל מעונת 2010-11 שימש כקפטן הקבוצה לסירוגין. בטור שהפובליציסט אלוי דה לה פיסה פרסם בעקבות העזיבה שלו, נכתב: "רואדה הפך לכדורגלן בגלל הרבה סיבות, כולל היכולת כמובן. אבל יותר מהכול אלו היו כוח הרצון וההתמדה שלו, שהיו גדולים כמעט כמו האישיות שלו. הוא תמיד היה צנוע, פשוט, לא שכח מהיכן הוא הגיע".

דה לה פיסה הוסיף: "הוא תמיד עשה כל מה שביקשו ממנו במועדון, שמר על סולידריות. מעולם לא אמר מילה רעה, תמיד היה מלא הקרבה והקרין אמונה. העזיבה שלו היא חלק ממעגל החיים. זה לא נראה פשוט, אבל מה שבטוח זה שצבעי הסגול-לבן של ריאל וידאוליד תמיד יישארו בליבו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דן איינבינדר, שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
המגעים נמשכים. איינבינדר/ניב אהרונסון

מעבר לרואדה, גם הלילה ניסו בבית"ר לקדם את צירופו של דן איינבינדר אך עדיין ישנם פערים בין הצדדים. לקשר חוזה בגובה של כ-170 אלף דולר לעונה במכבי תל אביב ועל אף המוכנות שלו לקצץ, הצעת השכר של טביב עדיין נמוכה מבחינתו. גורם המעורה בפרטים אמר אתמול: "דן מוכן לקצץ, אבל אם בית"ר לא תעלה את ההצעה קצת יהיה קשה להוציא את זה לפועל. כשבית"ר תציע סכומים של 120-130 אלף דולר אפשר יהיה לסגור את העיסקה, כל עוד טביב לא מתקרב למקומות האלה, הנושא יישאר תקוע".

בבית"ר לא שוללים עדיין את האפשרות להקפיא את ולאד מוראר אם יימצא שחקן התקפה איכותי במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully