וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינדאוגאס קאלונאס פנה ליואב כץ: "השתניתי, רוצה לחזור לקבוצה"

14.8.2015 / 0:19

הקשר ששוחרר בינואר בגלל בעיות משמעת פנה לבעלים של הפועל חיפה וביקש לחזור עם הבטחה להתנהג כראוי. שחקנים בקבוצה משוכנעים: "אסור שזה יקרה". אבידור שוחרר מעכו ויקבל פנייה

one

הקשר הליטאי מינדאוגאס קאלונאס יצר קשר עם הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, וביקש ממנו לחזור לקבוצה. כזכור, קאלונאס הגיע בקיץ שעבר לחיפה, אך ביצע לא מעט בעיות משמעת, מה שגרם לקבוצה לשחרר אותו בחודש ינואר. אלא שלוואלה ספורט נודע שבשבוע האחרון קאלונאס יצר קשר עם כץ וביקש ממנו לחזור. בשיחה בין השניים הבטיח קאלונאס לכץ שהוא השתנה ושהפעם הוא יתנהג כשורה ולא יבצע שום בעיית משמעת. כץ אישר את דבר הפנייה, ואמר: "קאלונאס הבטיח שהפעם הוא יתנהג יפה. אם הוא לא עושה בעיות, יש לו הרבה כישרון ואבדוק את זה עם הצוות המקצועי".

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
השחקנים לא מתלהבים. קאלונאס/קובי אליהו

בקרב השחקנים של הפועל חיפה יש כמעט תמימות דעים באשר לנזק שייגרם לקבוצה במקרה שקאלונאס יוחזר. אחד השחקנים אמר: "אפשר לעשות פעם אחת טעות, אבל לעשות את אותה טעות פעמיים זה כבר משהו חמור. קאלונאס יכול להיות הכי כשרוני שיש, אבל בגיל כזה כבר אי אפשר לשנות אופי ובשנה שעברה כולנו ראינו כמה הוא פרובלמטי בחדר ההלבשה. אסור שזה יקרה".

בנוסף, בקבוצה ייכנסו למשא ומתן עם יובל אבידור כעת כשהשחקן צפוי להיות משוחרר מהפועל עכו. בחיפה רוצים לראות את השחקן מגיע לקבוצה כחלק ממגת ההחזרה של שחקני הבית, אך השכר של אבידור יהיה צריך להיות נמוך משמעותי מזה שהיה בקדנציה הקודמת כדי שכץ יאשר את החתמתו המחודשת. כבר בזמן העימות של אבידור עם עכו, בחיפה העלו את האפשרות שיחזור וכעת נראה שהנושא ייכנס לאפיקים רציניים יותר.

כמו כן, בקבוצה מנסים עדיין לשכנע את יואב כץ שיש חשיבות עליונה להחתמתו של אלעד גבאי, אך כץ בשלב זה לא משתכנע, כשגם מספר שחקנים בכירים מתכוונים להבהיר לבעלים שישנה חשיבות גדולה שיהיו שני מגנים ימניים ושגבאי יכול להיות חיוני לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully