וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הכרישים שהפתיעו את גולשי הגלים באוקיינוס השקט

13.8.2015 / 15:48

צלם שתיעד גולשים לחופי קליפורניה באמצעות מצלמה על גבי דאון קלט שני כרישים לבנים שהקיפו אותם. הוא הזעיק מיד את אנשי משמר החופים, ששלחו סירה לתוך המים כדי לפנות את הגולשים מהאזור המסוכן

צילומי גלישת גלים הם בדרך כלל מרהיבים ומעוררי התפעלות. הגלים הגבוהים, המרחב האינסופי של הים וכמובן הגולשים האמיצים, יוצרים תמונות מדהימות שפשוט עושות חשק לקפוץ אל תוך המים. עכשיו תוסיפו לכל אלה גם כריש ענק ותקבלו סרטון עוצר נשימה באמת. צלם בר מזל בארצות הברית צילם גולשים במצלמה שהותקנה על גבי דאון שריחף מעל האוקיינוס השקט לחופי קליפורניה. בזמן הצילומים הוא הבחין בכריש לבן באורך ארבעה מטרים ששוחה בסמוך לגולשים ואם זה לא מספיק, הצטרף אליו מאוחר יותר כריש נוסף, קטן יותר. הצלם המבוהל הזעיק מיד את אנשי משמר החופים, ששלחו סירה לתוך המים כדי להזהיר את הגולשים ולפנות אותם מהאזור המסוכן.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully