וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שחקן הפוטבול הטבעוני חושף את הדיאטה המיוחדת שלו

13.8.2015 / 15:30

דיוויד קארטר מהשיקגו ברס מוכיח שאפשר להישאר חזק וחסון ובמשקל של 140 קילוגרם גם כשחיים על תפריט טבעוני. בעונה שעברה הוא זכה בפרס הספורטאי הטבעוני של השנה, וכעת נוטל חלק בקמפיין למען שמירה על בעלי החיים

אימג'בנק GettyImages

דיוויד קארטר, תאקל הגנתי בקבוצת הפוטבול של השיקגו ברס מוכיח שאפשר להישאר חזקים וחסונים גם אחרי שהופכים לטבעוניים. קארטר סבל מדלקת חמורה בגידים והבין שהוא חייב לעשות שינוי באורך החיים שלו כדי לשמור על גופו: הוא עבר לאורח חיים טבעוני ואף קיבל את הכינוי "300 pound vegan", הטבעוני ששוקל 300 פאונד, שזה קצת פחות מ-140 קילוגרמים. כעת חושף קארטר את הדיאטה המיוחדת שלו שמורכבת, כמובן, ממאכלים על טהרת הטבע בלבד. בעונה שעברה זכה קארטר בפרס הספורטאי הטבעוני של השנה, וכעת הוא אף נוטל חלק בקמפיין הקורא לציבור לתמוך בארגון שתפקידו להגן על בעלי חיים.


מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully