וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לפתיחת העונה: מכבי חיפה הצטלמה לפוסטר המסורתי

13.8.2015 / 9:52

כל שחקני הסגל השתתפו בצילום הקבוצתי, כולל שמעון אבוחצירה. רוני לוי שוחח עם שובל גוזלן בעקבות אי הבהירות סביבו והבהיר לו כי הוא לא משוחרר בשלב זה. בחיפה מבינים שמחירו של קריאף יירד: "הוא אופציה"

one

אחרי שלא הצליחה להחתים את הקשר הדני מאדס אלבק, במכבי חיפה מצפים להחתים לפחות זר אחד עד פתיחת העונה. החלוץ הצרפתי מתיו דוהמל עדיין לא ירד סופית מהפרק, שכן העברתו ללה האבר מהליגה השנייה בארצו טרם נסגרה והוא שוקל את צעדיו.

העובדה שהקבוצה לא תערוך משחק נוסף בגביע הטוטו הובילה לכך שהיא החלה אתמול בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה בסוף השבוע הבא. כפי שפורסם אתמול, חיפה חידשה שלשום את ההתעניינות באופיר קריאף. ההערכה היא שאלי טביב יפחית את מחירו של השחקן. "אנחנו לא לחוצים להחתים את קריאף, אבל אי אפשר לומר שהוא לא אופציה", אישרו בחיפה. הקבוצה ערכה אחר הצהריים (חמישי) את הצילום המסורתי לפתיחת העונה, בנוכחות כל שחקני הסגל כולל שמעון אבוחצירה.

תמונה קבוצתית מכבי חיפה עונת 2015/16. ניב אהרונסון
הפוסטר השנתי. מכבי חיפה מודל 2015/16/ניב אהרונסון

שורה עליונה, מימין: יובל יוסיפוביץ', ערן ביטון, שחר הירש, סאן מנחם, אייל משומר, רן אבוקרט. שורה שנייה: שובל גוזלן, שמעון אבוחצירה, עאיד חבשי, דקל קינן, אלירן עטר, עטאא ג'אבר, ניקולה דרינצ'יץ'. שורה שלישית: אביחי ידין, גוסטבו בוקולי (סקאוט), גיורא אנטמן (מאמן שוערים), רונן גבאי (עוזר מאמן), רוני לוי (מאמן), ירון ברק (פיזיותרפיסט), אורי הראל (מאמן כושר), רועי שני (מנהל קבוצה), מארק ואליינטה. יושבים: טאלב טואטחה, אלון תורג'מן, אוראל דגני, יוסי בניון, ג'ק לואיס, ולדימיר סטויקוביץ', אוהד לויטה, איסמעיל ריאן, חן עזרא, איתי שכטר, קובי מויאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

רוני לוי שוחח פעם נוספת עם החלוץ שובל גוזלן לאחר המשחק מול הפועל עכו. הוא הודיע לו כי בשלב זה הוא לא משוחרר מהקבוצה והחמיא לו על היכולת נגד הפועל עכו. "זאת הסיבה שבגללה אני לא משחרר אותך מהקבוצה", אמר לו המאמן. עאיד חבשי או ערן ביטון עשויים לעזוב, אבל זה יקרה לאחר שהבינו שהם לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה. בקרוב מאוד עשויה להיערך פגישה בין אביו של גוזלן לנשיא יעקב שחר, על מנת לקבל החלטה סופית לגביו. בית"ר ירושלים מעוניינת בשחקן במסגרת עסקת קריאף, אך לחלוץ עוד מספר הצעות מליגת העל. שחר הירש מחכה גם הוא להחלטה, אך בינתיים לא יזם שיחה עם המאמן. חמדי סליחי הוצע שוב לרוני לוי, אך עדיין לא התקבלה כל החלטה בעניינו.

החלוץ שמעון אבוחצירא ייפגש בתחילת השבוע הבא עם קרדיולוג על מנת לבחון תוך כמה זמן יוכל לחזור למגרשים. למרות ההערכה הראשונית שיחזור בקרוב, בחיפה ממתינים לבדיקת הרופא המומחה ולא יאפשרו לו לחזור לאימונים עד שלא יקבל אישור לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully