וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד בראונס: לא הם ישברו את הקללה

יואב שטיין

5.9.2015 / 16:00

הקבוצה מעירו של לברון ג'יימס הציגה מגמת שיפור ניכרת תחת מייק פטין וגם עשתה פגרה טובה והתחזקה, אבל הסיכוי שלה לשפר את המאזן מהעונה שעברה ולהיכנס לפלייאוף לא נראה גבוה

ג'וני מנזל שחקן קליבלנד בראונס. GettyImages
עונת הרוקי הייתה מלאה בצרות. והפעם? מנזל/GettyImages

מאזן בעונה שעברה: 9:7, מקום אחרון, אבל כמעט מאזן חצוי!

מאמן: מייק פטין (עונה שנייה)

הגעות בולטות: בריאן הארטליין (רסיבר), דויין בואו (רסיבר), ג'וש מקאון (קוורטרבק), טרל פריור (נחיה ונראה), אנדי לי (פאנטר) רנדי סטארקס (דפנסיב אנד), טרמון וויליאמס (קורנר)

עזיבות בולטות: בריאן הוייר, ג'ורדן קמרון

בחירות דראפט: דני שלטון (דפנסיב תאקל), קמרון אירווינג (סנטר), נייט אורצ'רד (אאוטסייד ליינבקר), דיוק ג'ונסון (ראנינג בק)

מייק פטין מאמן קליבלנד בראונס. Tony Dejak, AP
עושה עבודה לא רעה בכלל. פטין/AP, Tony Dejak

האופטימיים שבנו יכולים להצהיר על עונה חיובית (גם אם לא במאזן) בצפון-מזרח אוהיו. מייק פטין ביסס קצת את הקבוצה, עליה אפשר לבנות לשנים הבאות. הפסימיים יכולים להגיד: "קליבלנד איז קליבלנד". בהתחלה זה עוד נראה טוב, עם מאזן 3:6 ואז 4:7 תחת הוייר, אבל לא יותר. ג'וני מנזל לא הבריק כרוקי ובקבוצה שוב פתחו יותר קוורטרבקים ממספר הילדים של פיליפ ריברס (סתם, "רק" שלושה). ג'וש גורדון הושעה פעם נוספת, הפעם לשנה וכשהעונש הומתק, זה לא ממש שינה כי לא היה מי שימסור לו. הצד החיובי הגיע מכיוון משחק הריצה היעיל מאחורי קו ההתקפה המצוין, בראשותו של התאקל השמאלי הטוב בליגה, ג'ו תומאס (כתבה מעולה של רוברט מייז מגרנטלנד).

משחק הריצה והחיסרון ברסיברים הוריד את הקבוצה מהמקום ראשון בניסיונות מסירה בליגה ב-2013 למקום ה-26 ב-2014. איזון? הצחקתם את עולם הספורט. מהצד השני של הסקרימג' עמד קו הגנה זוועתי, מקום אחרון בליגה מול הריצה ורחוק שנות אור מהתפוקה של תומאס, אלכס מאק, ג'ואל ביטוניו בעונת רוקי מרשימה וחבריהם בקו ההתקפה של החומים.

לזכותם של פטין וריי פארמר נציין שהם עשו כמיטב יכולתם והביאו שחקנים לסתום את החורים הרבים שהיו בקבוצה. בואו והארטלין ינסו, יחד עם הוקינס, לתת את התפוקה באוויר, כאשר גם טרל פריור, שהוסב לעמדת הרסיבר, יקבל סנאפים וישאיר אופציה לטריק-פלייז. דני שלטון הרוקי, שיעמוד במרכז קו ההגנה המתחדש, מסתמן כאחת מבחירות הדראפט המבטיחות בקליבלנד בעשור האחרון (וכרגע בהחלט נראה שההייפ מוצדק) ורנדי סטארקס יסייע אף הוא בשיקום החוליה. וויליאמס יחזק את הסקנדרי המוכשר (היידן, וויטנר, גיפסון), כאשר לג'סטין גילברט כבר נרכש מושב על רכבת הבאסט היוצאת מקליבלנד בכל שעה עגולה.

בשורה התחתונה, בלי צחוק, הכישרון לאורך ולרוחב, ההגנה, ההתקפה והספיישל טים (אנדי לי! כי פאנטרים הם גם בני אדם...) הוא אחד הטובים שהיו בקליבלנד. אבל אנחנו שוב מגיעים לראש ושם, הבלאגן עדיין חוגג. מקאון ירצה לשחזר את חורף 2013 בשיקגו, אבל גם מנזל עושה רחשים של רצינות.

הימור: המטרה היא התקדמות, אבל יותר ממאזן חצוי פשוט מוקדם מדי לקבוצה של פטין. לפחות דני שלטון איז דה ריאל דיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully