וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג סטילרס: במעמד צד אחד

יואב שטיין

5.9.2015 / 7:00

עיר הפלדות נהנית משלישיית ההתקפה הטובה בליגה, עם ביג בן רות'לסברגר, אנטוניו בראון וליביון בל שחוזרים לעוד סיבוב. אבל אחרי עזיבתו של דיק לבו האגדי והפרישה של טרוי פולאמלו, ההגנה עלולה להראות עוד יותר גרוע

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. Gene J. Puskar, AP
איך מתמודדים איתו? בראון/AP, Gene J. Puskar

מאזן בעונה שעברה: 5:11, מקום ראשון והפסד ביתי לרייבנס בפלייאוף

מאמן: מייק טומלין (עונה תשיעית והארכת חוזה מתחת לחגורה)

הגעות בולטות: דיאנג'לו וויליאמס (ראנינג בק), ברנדון בויקין (קורנר)

עזיבות בולטות: טרוי פולמאלו (פרש), ברייס מקיין, אייק טיילור (פרש), דיק לבו (מתאם ההגנה)

בחירות דראפט: באד דופריי (אדג'-ראשר), סנקז גולסון (קורנר), סמי קואוטס (רסיבר)

בן רות'ליסברגר פיטסבורג סטילרס. David Richard, AP
30 נקודות למשחק? רות'לסברגר/AP, David Richard

אחרי שתי עונות של 8:8, הסטילרס חזרו לתת בראש. המוזר הוא שהם חזרו לעניינים בזכות... ההתקפה! אחת ההגנות הקשוחות שידעה האנושות מחזיקה כרגע בטריו ההתקפי המפחיד בליגה עם בן רות'לסברגר, ליביון בל ואנטוניו בראון. הסקנדרי היה פשוט איום ב-2014, הפאס ראש חלש וההגנה בקושי גנבה כדורים. מאמן הליינבקרים קית' באטלר לוקח את המושכות אחרי העזיבה המפתיעה של מתאם ההגנה האגדי דיק לבו, שעבר לטנסי. טומלין וה-GM קולברט זכו להארכת חוזה, שלא בהכרח מתבססת על ארבע השנים האחרונות, בהן העפילה הקבוצה רק פעמיים לפלייאוף ולא ניצחה בו (טיבו!!!). אנחנו עדיין מדברים על מאמן עם 64 אחוזי הצלחה, ארבע אליפויות AFC צפון, שתי הופעות בסופרבול וזכייה לומברדי.

איך חוזרים לתקופה של ארבע השנים הטובות בקדנציה הטומלינית? קצת איזון. ביג בן עדיין מצהיר שהקבוצה שואפת לרשום 30 נקודות כל משחק ולא היינו ממליצים לקחת פה את האנדר. אפילו קו ההתקפה היעיל (ובלי מרקיז פאונסי ברוב העונה הקרובה) כמעט מאבד רלוונטיות, כשרות'לסברגר הוא אחד משני מוסרים עם רייטינג גבוה יותר דווקא תחת לחץ (לעולם לא תנחשו את השני).

אחת התחרויות המעניינות במחנה האימונים היא על עמדת הרסיבר השני, כאשר מרטאביס בריאנט ומרקוס וויטן הראו כמה דברים יפים. בריאנט כנראה יזכה בתפקיד גם כשיחזור מההשעיה, אבל הכישרון ההתקפי אצל כל שחקני המשנה שווה מעקב. וויליאמס הגיע מקרוליינה כדי לתת גיבוי במשחק הריצה, הסקת מסקנות חיובית למקרים בהם בל בחוץ (במשחק הפלייאוף פתח רץ, בן טייט, שלא רשם סנאפ עם הסטילרס לפני אותו משחק). גם דרי ארצ'ר אמור לקבל תפקיד רחב יותר מהבקפילד.

הצרה הגדולה היא ההגנה ולמגינת לבם של הפלדות, לא המון נעשה כדי לתקן. הותק הלך עם לבו, אייק טיילור והטרויאני פולאמלו וגם ברייס מקיין, נקודת האור בחוליה האחורית, עבר למיאמי בשוק החופשי. מאורקיס פונסי פצוע ועלול להחמיץ עשרה משחקים. קולברט הציל את עצמו קצת עם הטרייד שהביא את בויקין מפילדלפיה, טרייד שיעזור מאוד, בעיקר בסלוט. הזהובים-שחורים ימשיכו לבנות במרכז ההגנה על טימונס ושאזיר ויקוו ששני הקורנרים מהדראפט ייכנסו מהר לעניינים ושבבאד דופריי יתפתח להיות האדג'-ראשר שהם כה צריכים.

הימור: סקנדרי רע ולא מנוסה והתקפה שקשה להאמין שתצליח תמיד להספיק. לוח המשחקים בטח לא עוזר ותשעה ניצחונות ישאירו את הסטילרס בבית בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully