וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בקבוצה מעריכים שהסיכויים שחבשי יגיע גבוהים

13.8.2015 / 7:35

בקבוצה מעריכים שמכבי חיפה תיענה לרצון הבלם לצאת לעונת השאלה נוספת, ואם תסרב איציק כהן עשוי להגיע במקומו. עוביידה חטאב הרשים באימון האחרון: "יש לו הרבה פוטנציאל, נחליט לגביו בימים הקרובים". אכזבה מגישת השחקנים בהפסד לקרית שמונה

one

בבני סכנין מעריכים שעאיד חבשי יקבל שחרור ממכבי חיפה ויגיע לקבוצה לעונת השאלה נוספת. חבשי משמש כבלם רביעי במכבי חיפה וההערכה בסכנין היא שהנהלת הירוקים תיענה בסופו של דבר לרצון של הבלם להשתפשף עונה נוספת ולשחק למרות ההצהרות שהשחקן יישאר במועדון לפחות עד ינואר. בקבוצה יחכו שבוע נוסף לחבשי, אך אם לא יגיע בקבוצה יחתימו ככל הנראה בלם אחר, כשאיציק כהן הוא הבלם המוביל.

במקביל עוביידה חטאב ממשיך להיבחן בקבוצה. במועדון אמרו שמדובר בשחקן עם פוטנציאל רב וכזה שיכול לתרום אך יקבלו החלטה סופית לגביו רק עוד כמה ימים, ובשלב זה הוא ימשיך להתאמן. "מדובר בשחקן עם הרבה פוטנציאל", אמר גורם במועדון. "נקבל החלטה לגביו בימים הקרובים".

עאיד חבשי שחקן בני סכנין (ימין) מול דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה להשתפשף עונה נוספת מחוץ לחיפה. חבשי/קובי אליהו

בינתיים בסכנין לא אהבו את הגישה של השחקנים בהפסד לעירוני קרית שמונה (3:1), אך בצוות המקצועי ובהנהלה מאמינים שעם פתיחת הליגה הקבוצה תיראה טוב יותר, במיוחד אחרי ששחקני החלק הקדמי ייכנסו לכושר משחק. בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שהצליחו להעביר את התקציב בבקרת התקציבים וכעת מחכים לעירייה כדי שזו תכשיר את האיצטדיון בדוחא לאירוח משחקי בית. "צריך לזכור שכל משחק שאנחנו משחקים בעכו זה הוצאה כספית רצינית", אמר גורם בסכנין. "לא נוכל לעמוד בזה לאורך עונה שלמה והעירייה צריכה להתעורר". היום ייפגשו בסכנין עם ז'אורזיניו במטרה למנסות ולהחתים את השחקן לעונה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully