וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור רייבנס: עורבים לטרף

יואב שטיין

6.9.2015 / 9:00

כמעט כרגיל אצל אוזי ניוסום, הפגרה של העורבים לא הייתה שגרתית וכללה הרבה חיתוכים לצד כמה מציאות יפות. אם כולם יישארו בריאים, בדגש על "אם", החבורה הזו יכולה לחלום אפילו על סופרבול

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. AP
ניצחון הירואי בפיטסבורג, הפסד בקלאסיקה בפוקסבורו/AP

מאזן בעונה שעברה: 6:10 (מקום שלישי), ניצחון בפיטסבורג בווילד קארד והפסד בעוד קלאסיקה בפוקסבורו מול ניו אינגלנד

מאמן: ג'ון הארבו (עונה שמינית)

הגעות בולטות: קנדריק לואיס (סייפטי), קייל ארינגטון (קורנר), מאט שאוב (אמרנו "בולטות", לא "מוצלחות")

עזיבות בולטות: הלוטי נאטה, פרנל מקפי, טוריי סמית', טיירוד טיילור

בחירות דראפט: ברשארד פרימן (רסיבר מהיר), מקס וויליאמס (טייט אנד), קרל דיוויס (דפנסיב תאקל)

ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. AP
עוד עונה עם שאיפות גדולות. ג'ון הארבו/AP

העונה הקודמת הייתה עוד עונה טיפוסית של הרייבנס: בינונית משהו, אבל מספיק טובה כדי להגיע לפלייאוף, להשיג ניצחון הירואי בפיטסבורג (החיסרון של ליביון בל גם לא הזיק) ולתת עוד משחק גדול בפוקסבורו, אבל אלה תמיד יכולים להסתיים לכאן או לכאן והפעם בליצ'יק לקח. ג'סטין פורסט עט על ההזדמנות שנפתתחה עם השחרור של ריי רייס (שמעתם על זה משהו?) והחדיר משחק ריצה מגוון שכה היה חסר ב-2013. חלק גדול מההצלחה כמובן הגיעה בזכות קו ההתקפה הנפלא בראשות צמד הגארדים יאנדה ואוסמלי.

אמרנו עונה טיפוסית? גם האופסיזן לא איכזב וה-GM אוזי ניוסום שוב בחר לוותר על כמה מכוכביו, בעיקר בגזרת הלחץ על הקוורטרבק היריב ועצירת הריצה. נאטה, ששנים היה העוגן בקו ההגנה, עזב לדטרויט ומקפי נדד לשיקגו, אבל אל תמהרו להספיד את המפלצות שנשארו בבולטימור. טימי ג'רניגן מסוגל לעשות כמה דברים מטונפים, ברנדון וויליאמס וכריס קאנטי יסייעו וגם הדראפט ענה על הצורך בעומק. סאגס, דומרוויל ואפשו כבר הטביעו חותם ביצירת לחץ והם יקוו שמוזלי יבנה על עונת הרוקי המוצלחת כליינבקר פנימי. יחד, כל אלה יכולים להעלים סימני שאלה במהירות.

מי שכן מוכרח להשתפר הוא הסקנדרי. מאט אילם כבר גמר את העונה בגלל פציעה והשאיר את מכת הפציעות של החוליה ב-2014 טרייה בזכרונם של הסגולים. ג'ימי סמית' אמנם מתבסס כקורנר נהדר (מקום שני בליגה אשתקד בממוצע יארדים לתפיסה שהוא מרשה), אבל לדאריוס ווב מזדקן וקצת ותק הגיע לעזור לחבורה הצעירה מאחוריהם, כאשר החוליה חטפה רק שש פעמים את הקוורטרבק היריב אשתקד. סטיב "The Bully" סמית', בעונת פרישה, מקבל לידו את פרימן כתחליף לטוריי סמית' ויחד עם מקס וויליאמס, יקוו כולם להישאר בריאים ולתת לג'ו פלאקו אופציות מגוונות בהתקפת המסירה, מה שבדרך כלל אין לו. הרבה מונח על הכתפיים של הרסיברים ב-2015.

הימור: כמות הכישרון עלתה והעין של ניוסום עוד תציג כמה גניבות. שם המשחק הוא "בריאות" ואיתה, העורבים יכולים להגיע לפלייאוף, אולי אפילו מהמקום הראשון. לוח המשחקים לא קל, אבל 11-12 ניצחונות הם לא חלום ומשם, "אליפות חטיבה" ואפילו "סופרבול" הן לעולם לא מילים גסות במפרץ הצ'ספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully