וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל המסירות האלה מליקסון הגיע. הובאן רמה מעל הליגה"

13.8.2015 / 7:55

למרות התבוסה בטדי, בבאר שבע לא אהבו את היכולת במחצית הראשונה אך מסכימים: "ראו את היכולת האמיתית בשניה". גורדנה: "לא בטוח שזה המשחק הכי טוב שלנו". שבחים לשני הקשרים

one

מאז תחילת ההכנות דיברו על הפוטנציאל של הפועל באר שבע. המשחק האחרון נגד הפועל רעננה היה מעט מאכזב, ואתמול חזרה הקבוצה של ברק בכר, לפחות במחצית השניה, להראות למה היא מסוגלת. "במחצית השניה אנשים ראו את היכולת האמיתית שלנו. יש עוד הרבה מה לשפר, אבל אם אנחנו יוצאים מהמשחק הזה וחושבים במה טעינו, זה סימן טוב", אמרו במועדון. אובידיו הובאן כבש אתמול את שערו הרביעי בכל המסגרות ובבאר שבע מזהים מנהיג חדש על המגרש. "זה כנראה הזר הכי טוב שנחת במועדון הזה בשנים האחרונות. הוא פשוט רמה אחת מעל הליגה", אמרו בקבוצה על הקשר, שבחודש דצמבר יהיה בן 33. כבר עכשיו ישנם דיבורים במועדון על הבטחת הישארותו של הקשר בעונה הבאה. הובאן מחזיק בחוזה לעונה הנוכחית, לאחר שהאופציה עליו מומשה.

אביתר אילוז הציג יכולת טובה, ונראה כי התחרות על עמדת המגן לאחר חזרתם של בן ביטון ומתן אוחיון תהיה גדולה. מי שענד את סרט הקפטן אתמול היה מאור מליקסון, שנחשב לקפטן השלישי. בהמשך נכנס מאור בוזגלו ולקח את הסרט, וברדה לא לקח אותו ממנו. "ברדה לא צריך סרט כדי להנהיג, כשהוא על המגרש הוא עושה את תפקיד הקפטן גם בלעדיו", אמרו בבאר שבע. נקודת אור נוספת בבאר שבע: צמד הבישולים של מאור מליקסון עליו נאמר: "בדיוק בגלל המסירות האלה הבאנו אותו לכאן, רק שימשיך ככה".

שחקן הפועל באר שבע, אובידיו הובאן, לפני שחקן בית"ר ירושלים, דוד קלטינס. קובי אליהו
"הזר הכי טוב שנחת במועדון הזה בשנים האחרונות". הובאן/קובי אליהו

"בית"ר קבוצה טובה, היא תתחזק לקראת הליגה. בואו נזכור שזה רק גביע הטוטו, כי עם כל הכבוד ל-4:0, הייתה מחצית ראשונה שאני מאמין שברק עוד יישב איתנו ויסביר לנו איפה טעינו", אמר רועי גורדנה שכבש אתמול. "מבחינת תוצאה אני מסכים שהצלחנו, אבל אתם מסתכלים על תוצאה. כשאנחנו יושבים על הוידאו, אנחנו רואים מה טוב ומה לא. מבחינת תוצאה המשחק הזה היה טוב, אבל אני לא יודע אם זה היה המשחק הכי טוב שלנו". על העובדה שלא נכלל בהרכב במשחקים הראשונים אמר הקשר: "לקח לי קצת זמן לחזור, הקבוצה התאמנה והייתי בחוץ בגלל הרגישות בשריר האחורי. ברק האמין בהרכב ששיחק נגד תון, אני מכבד ומעריך את זה. רציתי להיות שותף, שיחקתי במשחק הראשון בטדי ובשני לא. צר לי שהודחנו מאירופה, אבל מבחינה אישית אני מרגיש בסדר גמור.

גורדנה התייחס גם למעמדו בתוך הסגל העמוס כשאמר: "זה לא קלישאה, צריך להיות בחדר ההלבשה בשביל להרגיש מה עובר עלינו. כשיש תחרות טובה, זה עוזר לשחקנים שהם כביכול לא שחקני הרכב. אני מרגיש נכון להיום כשחקן הרכב לכל דבר". בהמשך התייחס הקשר למחצית הראשונה הפחות טובה: "ברק קצת כעס עלינו. אמר לנו את הדברים בצורה יפה, הסביר לנו איפה אנחנו טובים יותר ופחות. אני שמח שבמחצית השניה זה השתנה. יש אווירה חדשה, דברים חדשים ואימונים חדשים העונה. כל הנושא של מסביב לכדורגל – צ'יפים, עבודות עם תזונאית ועבודה שונה". על השאלה עד כמה השער של בן שהר חשוב ענה: "גם אם סוארס היה כובש היינו שמחים. חשוב שבן כבש, אבל חשוב גם שארבייטמן, ברדה או מליקסון יכבשו. אנחנו צריכים להשתפר קבוצתית וברמה האישית, אבל עד תחילת הליגה נהיה מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully