וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לקבל ארבעה גולים ברבע שעה זה הרבה מעבר לכדורגל"

13.8.2015 / 7:42

בבירה מחפשים חיזוק:"כואב הלב שויתרו על ארסו", אבל יודעים שהבעיות לא רק מקצועיות: "שחקנים דומיננטיים עזבו, חדר ההלבשה אילם". גונסאלס לא הרשים, התלבטות לגבי אלעד גבאי: "עדיף שהכסף יילך לבלם, קשר וחלוץ ולא למגן"

one

בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים היה אמש (רביעי) שקט מוחלט בסיום התבוסה להפועל באר שבע בטדי (4:0). אמנם מדובר רק בגביע הטוטו אך בבית"ר מבינים היטב כי לקבוצה יש לא מעט בעיות שחייבות להיפתר אחרת הקבוצה תתקשה להתמודד בהמשך, במיוחד כאשר בעוד 11 יום מגיעה הפועל תל אביב לטדי במחזור הראשון של ליגת העל.

עומר אצילי אמר בסיום: "אין ספק שהמצב לא טוב. זה ברור לנו, אבל נחשוב איך להשתפר ולהרים את עצמנו. אנחנו צריכים את הקהל איתנו ואת הגב שלו כדי לצאת מזה. לא מתעסקים בדסה ואזולאי, שני שחקנים שעזבו, מאחלים להם בהצלחה ומתעסקים בקבוצה שיש. ברור לנו גם שצריך להתחזק אבל לא אנחנו צריכים להתעסק בזה, אנחנו צריכים להתעסק באיך להיראות טוב יותר ולא לחפש תירוצים".

כעת בקבוצה כבר אין ויכוח לגבי הצורך בחיזוק משמעותי של לפחות שלושה שחקנים. הבלם פראן גונסאלס לא הרשים והקבוצה תחפש בלם ברמה גבוהה יותר. ישנם מספר מועמדים על הפרק בהם יצפה הצוות המקצועי בימים הקרובים, ורק לאחר מכן תיכנס הקבוצה למו"מ עם אחד מהם. בבית"ר אמרו אתמול: "כמה אמרנו לא לוותר על ססאר ארסו, היה לנו כאן את הבלם הטוב בארץ שרצה להישאר ובכל זאת ויתרו עליו, כואב הלב".

עומר אצילי בית"ר ירושלים מול לואי טהא הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אנחנו צריכים את הקהל איתנו ואת הגב שלו כדי לצאת מזה". עומר אצילי/קובי אליהו

בבית"ר סיפקו הסבר נוסף ליכולת הירודה: "מעבר לקטע המקצועי, עזבו בקיץ שחקנים שהיו דומיננטיים בחדר הלבשה וידעו לקחת אחריות שהיה קשה, לדבר, לדרבן. כרגע חדר ההלבשה אילם ושחקנים צריכים לקחת אחריות על המצב הנוכחי ולהוביל. שאתה מקבל ארבעה גולים ברבע שעה של משחק זה הרבה מעבר לכדורגל".

הצוות המקצועי לוחץ לצרף את דן איינבינדר לקבוצה אך העניינים עדיין תלויים במכבי תל אביב שצריכה להגיע עם השחקן להבנות בנוגע לחוזהו. בבית"ר אמרו אתמול: "איינבינדר הוא מסוג השחקנים שצריך כאן, כאלה שעברו משהו עם בית"ר ויודעים להתמודד עם הלחץ. כל שחקן שיגיע לכאן צריך להיות כזה ולא בוסר"".

בית"ר תצטרך לקבל החלטה האם היא מצרפת את אלעד גבאי או מחתימה את תומר ירוחם. בבית"ר אמרו אתמול: "עדיף שהכסף יילך לבלם, קשר וחלוץ ולא למגן. יש את תומר ירוחם ואיתו את שניר משען, שיתמודדו. יש עמדות יותר קריטיות ובוערות. גם בחלק הקדמי ישנה אנמיות שמחייבת חיזוק. זה לא מספיק מה שיש כאן, גם בעונה שעברה זה לא הספיק עד שליביו אנטל הצטרף".

עוד באותו נושא

צפו: בית"ר ירושלים הובסה 4:0 על ידי באר שבע

לכתבה המלאה
תומר ירוחם שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
" יש עמדות יותר קריטיות ובוערות". תומר ירוחם/קובי אליהו

הבעיה של בית"ר היא שמי שהיה אמור למלא את החלל הוא ולאד מוראר, שיטוס לרומניה לעבור ניתוח וייעדר חודשיים. בבית"ר הוחלט בשלב זה להמתין לשחקן אך לא מן הנמנע כי ההחלטה תשתנה ויחפשו זר אחר במקומו. מספר אופציות של שחקני התקפה כבר קיימות אך נראה כי בשלב זה ימתינו במועדון להחלמת מוראר.

אפשרות נוספת היא השאלת אחד משחקני ההתקפה של מכבי חיפה, שחר הירש או שובל גוזלן, בתמורה למעבר של אופיר קריאף למכבי חיפה. ללא קשר, חודש המו"מ עם עומר נחמני ורועי זיקרי כאשר בבית"ר מעריכים כי השניים יגיעו להבנות בימים הקרובים ויצטרפו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully