וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הגישה של השחקנים הדאיגה אותי, הם לא באו בשיא הדריכות"

12.8.2015 / 23:20

מאמן בני סכנין כעס אחרי ההפסד לקרית שמונה: "לא אדבר על שחקנים באופן אישי אבל זה נראה גרוע ביותר". חסארמה: "יש לנו סגל של שחקנים שרוצים להצליח, זה עושה לי כאב ראש חיובי"

one
סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
קיבל תרומה משחקני המשנה. חסארמה/אדריאן הרבשטיין

עם הרכב משני לגמרי ולעיני 100 צופים באצטדיון בעכו עירוני קרית שמונה הבטיחה הערב (רביעי) את מקומה ברבע גמר גביע הטוטו עם 1:3 על בני סכנין. סלאח חסארמה שמר על שחקני המפתח שלו לקראת מכבי תל אביב בשבת וראה את נאור עבודי (צמד) ואלי בלילתי כובשים עבור קבוצתו ונותנים לו חומר למחשבה לקראת המשך העונה. צחי אליחן כבש במשחק הבכורה שלו אצל המארחים, שעדיין מחפשים ניצחון בכורה במפעל.

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הרבה סיבות לדאגה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

"חשוב מאוד לבוא עם צעירים ורואים שהם נהנים ועושים את העבודה. סכנין היו חייבים ניצחון וכל הכבוד לבחורים על העבודה וההשקעה", כך אמר בסיום סלאח חסארמה מאמן המנצחים והוסיף: "יש לנו סגל של צעירים שרוצים להצליח זה עושה כאב ראש חיובי ושחקנים שיכולים להחליף שחקנים מההרכב. שבת זה אופרה אחרת מכבי תל אביב קבוצה חזק אנחנו מתכוננים בהתאם ונבוא להמשיך מומנטום שיצרנו".

"לא אדבר על שחקנים באופן אישי אבל ברמה הכללית זה נראה גרוע ביותר", אמר בסיום אלי כהן מאמן סכנין, "מה שהדאיג אותי זה הגישה של השחקנים שכביכול נראה לי שלא באו בשיא הדריכות וזה מה שמכעיס אותי יותר מכל".

כהן הוסיף: "זה הזמן שלי לנסות מערכים. יש לנו עשרה ימים, בליגה נהיה חייבים להיראות אחרת זה לא הסגנון של הקבוצה. גביע הטוטו זה הכנה עם כל הכבוד למפעל הזה. חסנוביץ' באופי שלו מארגן משחק מאחור במחצית השנייה היה לו משחק סביר בהחלט.אנחנו חייבים עוד בלם כי אין לנו שחקן מחליף בעמדה הזו ועוד שחקן קישור".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את בני סכנין

לכתבה המלאה
כיתוב: נאור עבודי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לא ישכח את המשחק הזה הרבה זמן. עבודי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully