וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'טס: פעורי לסת

אריאל גרייזס

9.9.2015 / 7:20

עם מאמן חדש על הקווים בדמות טוד בואלס, בניו יורק קיוו שהם יוצאים גם לדרך חדשה. אלא שאז הגיע האגרוף ששבר לג'ינו סמית' את הלסת והזכיר שלג'טס יש בעיות עמוקות ובסיסיות לטפל בהן לפני שהם מנסים לשפר את המאזן

ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. Lynne Sladky, AP
יחמיץ את תחילת העונה. סמית'/AP, Lynne Sladky

מאזן בעונה שעברה: 12:4

מאמן: טוד בואלס (עונה ראשונה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: דרל ריוויס (קורנרבק), רונאלד טאלי (דפנסיב אנד), ברנדון מרשל (וויד רסיבר), ריאן פיצפטריק (ק"ב), זאק סטייסי (ראנינג בק)

בחירות דראפט משמעותיות: לאונרד וויליאמס (דפנסיב טאקל), דווין סמית' (וויד רסיבר)

שחקנים משמעותיים שעזבו: פרסי הארווין (רסיבר), דוון לאנדרי (סייפטי), ג'רמיין קאנינגהם (ליינבקר), מייקל ויק (קוורטרבק)

דארל ריוויס שחקן טמפה ביי באקנירס. Paul Sancya, AP
חזר הביתה אחרי האליפות. ריוויס/AP, Paul Sancya

עידן רקס ריאן, שהתחיל בצורה כל כך מרשימה עם שתי הופעות רצופות בגמר ה-AFC, נגמר בקול ענות חלושה, כמו אצל כל מאמן בג'טס במאה הזאת, יש לומר, כאשר ריאן לא מצליח לשפר את מה שלא עבד כבר ב-2013, בעיקר בגלל כמות כישרון מאוד מוגבלת ובעייתית שסידרה לו ההנהלה.

את הבעיה הזו ניסו לפתור בפגרה, עם דרל ריוויס, אולי מגן הפינה הטוב בליגה, שהוחזר הביתה תמורת חוזה מכובד מאוד. מלבדו, ברנדון מרשל ישפר בצורה ניכרת את מה שהיה כנראה צוות הרסיברים החלש ב-NFL. לאונרד וויליאמס, שנפל כפרי בשל לידיים של הג'טס בבחירה החמישית בדראפט, אמור היה להצטרף לשלדון ריצ'רדסון ומוחמד ווילקרסון המצוינים ולהטיל את אימתו על קוורטרבקים, אולם ריצ'רדסון הסתבך קשות מחוץ למגרש וכלל לא בטוח שישחק השנה, או בכלל.

ואם כבר מדברים על "לא ישחק", הרי שבג'טס כמו בג'טס, תמיד ימצאו דרך לעשות עוד קצת בלגן. ג'ינו סמית', שאמור היה לפתוח את העונה מאחורי הסנטר, חטף אגרוף לפנים מחברו לקבוצה במהלך מחנה האימונים ולא ברור כמה זמן בדיוק הוא יחמיץ מהעונה עצמה, אבל בטוח שהאירוע הזה לא סידר שקט למי שגם כך לא הגשים את הפוטנציאל שלא היה בו מלכתחילה. עמדת הקוורטרבק היא הבעיה המרכזית של הסילונים ומלווה אותם מאז שצ'אד פנינגטון נפצע לפני מי יודע כמה שנים. מארק סאנצ'ז הצליח חלקית, בעיקר בזכות ההגנה שעזרה לו, אבל גם הוא חזר לממוצע ונעלם מהמפה ואחרי התקרית של סמית', מי שצפוי לשחק בתחילת העונה לפחות הוא ריאן פיצפטריק, שהגיע בפגרה אבל גם הוא פתרון זמני בלבד. התקופה שלו ביוסטון, שם לא הגיע לפלייאוף למרות קבוצה עם הגנה עצומה, מראה שהוא פשוט לא בנוי לרמות האלו.

ההימור: מרשל, אם יהיה בריא, אמור לעזור לשפר את התקפת המסירה שדורגה אחרונה בליגה ואילו ריוויס בהחלט ישפר את הגנת המסירה, שהייתה החלק החלש יחסית בהגנה שדורגה שישית. זה יספיק להעלות את הרמה, אבל יש עוד הרבה עבודה. 9:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully