וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי דולפינס: ישחו עם הדגים הגדולים?

אריאל גרייזס

10.9.2015 / 8:00

לדולפינים יש בסיס טוב מאוד, אבל בשנים האחרונות הם לא הצליחו לבצע את קפיצת המדרגה ולתת פייט אמיתי. אולי עם התוספת הגדולה של הקיץ, נדמוקונג סו בהגנה, המצב יכול להשתנות

מייק וואלאס מיאמי דולפינס. Lynne Sladky, AP
ההתקפה עבדה טוב בעונה הקודמת. מייק וואלאס/AP, Lynne Sladky

מאזן בעונה שעברה: 8:8

מאמן: ג'ו פילבין (עונה רביעית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: נדמוקונג סו (דפנסיב טאקל), קני סטילס (רסיבר), גרג ג'נינגס (רסיבר)

בחירות דראפט משמעותיות: דונטה פרקר (רסיבר), ג'ורדן פיליפס (דפנסיב טאקל)

שחקנים משמעותיים שעזבו: בריאן הארטליין (רסיבר), קורטלנד פיניגן (קורנרבק), נושון מורנו (ראנינג בק), מייק וואלאס (רסיבר)

נדמוקונג סו דטרויט ליונס. Gregory Shamus, GettyImages
כמה בעייתי, ככה מצוין. סו/GettyImages, Gregory Shamus

נדמה שמיאמי מסתובבת כבר שנים עם מאזן חצוי, מין קבוצת למל"ם כזו, עם הגנה בסדר והתקפה לא רעה, שאיכשהו לא באמת מצליחה לאתגר את הפטריוטס במאבק על ראשות הבית. השנה שעברה לא הייתה שונה ומיאמי פתחה בסערה עם ניצחון גדול על ניו אינגלנד, שאחריו באו ניצחונות יפים לצד הפסדים צורבים, כמו זה לגרין ביי בשניה האחרונה. גם המספרים של מיאמי הם בדיוק זה. איפשהו באמצע. ההתקפה שלהם מדורגת 14 בליגה, ההגנה 12, אבל למעט הגנת המסירה, שדורגה שישית, אין להם שום חלק טוב במיוחד.

על מנת לנסות לשנות את המצב, החליטו הדגים להשקיע כסף גדול ולהחתים את אחד השחקנים החופשיים הכי מבוקשים הקיץ, הדפנסיב טאקל הקטלני מדטרויט, נדמוקונג סו. המחשבה, ההגיונית על פניה, היא שאם אתה צריך לעבור את טום בריידי, כדאי לך להשיג מישהו שילחץ עליו, דבר שמיאמי דווקא הצליחה לעשות לא רע בעונות קודמות ועכשיו קיבל חיזוק שישפר עוד יותר את הגנת המסירה המצוינת ולא יזיק נגד הריצה.

הבעיה היא שכדי לנצח בפוטבול עדיין צריך לשים נקודות על הלוח והשחקן שאחראי לכך הוא אולי הדוגמא הטובה ביותר לבינוניות של מיאמי. ריאן טניהיל הרבה יותר טוב מהקוורטרבקים של שתי היריבות האחרות בבית והמשחק שלו משתפר בכל שנה, כאשר בעונה שעברה הוא השיג 66 אחוזי השלמה יחד עם 27 טאצ'דאונים, לעומת 12 חטיפות בלבד. השאלה שנשארה פתוחה היא האם הוא באמת מסוגל לעשות את קפיצת המדרגה שתיקח את הדולפינס הלאה. לא בטוח שהעובדה שסט הרסיברים שלו התחלף כמעט לגמרי (ג'נינגס וסטילס, יחד עם פארקר שנבחר בדראפט, החליפו את וואלאס והארטליין) תעזור לו.

ההימור: התוספת של סו וההתבגרות של טניהיל אמורים לספק את הניצחון-שניים שחסרים למיאמי כדי להגיע לפלייאוף, אבל לא הרבה יותר מזה. 6:10 והדחה בווילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully