וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד פטריוטס: האתגר הגדול ביותר של השושלת

אריאל גרייזס

10.9.2015 / 16:30

דווקא אחרי שזכו בתואר לראשונה מזה עשור, הפטריוטס נקלעו לפגרה הקשה ביותר שלהם בעידן בריידי-בליצ'יק. הקוורטרבק אומנם ייפתח את העונה למרות "דפלייטגייט", אך הדרך לריפיט נראית קשה מאוד. בניו אינגלנד הוכיחו בעבר שהם לא מתרגשים. יש סיכוי להגן על התואר?

רוב גרונקובסקי טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Rob Carr, GettyImages
גרונק יצטרך לסחוב את ההתקפה עד שבריידי יחזור/GettyImages, Rob Carr

מאזן בעונה שעברה: 4:12 (זכתה באליפות)

מאמן: ביל בליצ'יק (עונה 16)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: רג'י וויין (תופס), סקוט צ'נדלר (טייט אנד) ועוד כל מיני קורנרים עלומי שם

בחירות דראפט משמעותיות: מלקולם בראון (דפנסיב טאקל), ג'ורדן ריצ'רדס (סייפטי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: דרל ריוויס, ברנדון בראונר, אלפונזו דנארד וקייל ארינגטון (קורנרים), וינס וילפורק (דפנסיב טאקל), שיין ורין וסטיבן רידלי (רצים אחוריים), דן קונלי (תאקל התקפי, פרש)

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס במצעד האליפות. Steven Senne, AP
יכול לנווט את הספינה לעוד תואר? בליצ'יק/AP, Steven Senne

בדרך כלל, קבוצה שזוכה באליפות, בטח בצורה כל כך מעוררת השראה כמו שניו אינגלנד עשתה, יכולה להרשות לעצמה לנוח קצת על זרי הדפנה ולהתחיל לתכנן את הקרב על הריפיט. במקרה של הפטריוטס, זה רחוק מלהיות המקרה. פרשיית דיפלייטגייט לא נחה לרגע בפגרה ולא נראה שהיא עומדת להיקבר קבורת חמור מתישהו בקרוב, כאשר כרגע לפחות, בריידי זכה בניצחון מפתיע בבית המשפט, כזה שביטל את עונש ההשעייה שלו ויאפשר לפאטס לפתוח את העונה איתו מאחורי הסנטר, אחרי שהם כבר התכוננו לתרחיש הגרוע של ג'ימי גארפולו, שנראה לא מאוד לא יציב במשחקי קדם העונה.

למרות שהפטריוטס יקבלו בזרועות פתוחות את בריידי, הרי שדרכם של האלופים לריפיט, משהו שלא נעשה זה יותר מעשר שנים (על ידי מי אם לא הפטריוטס עצמם), לא תהיה סוגה בשושנים. הם אומנם לא פספסו את הפלייאוף מאז הפציעה של בריידי ב-2008, אבל לא רק שהקבוצות בבית שלהם התחזקו, אלא שהם איבדו כמות מכובדת של שחקנים בפגרה, כמו שקורה ללא מעט לקבוצות שלוקחות אליפות והשחקנים שלהם נהנים מהילה שמסדרת להם חוזים מכובדים במקומות אחרים.

ההתקפה, לפחות כשבריידי ישחק, אמורה להצליח להסתדר. אומנם היא איבדה עוגן בקו ההתקפה ושני ראנינג באקס מובילים, אבל אלו שני תחומים שבהם בליצ'יק הראה בעבר שהוא מסוגל למצוא תחליפים זולים שייכנסו לתפקיד ויגרמו לחסרונם של העוזבים להיות בלתי מורגש. ההגנה, לעומת זאת, היא סיפור אחר, כשלמעשה הפטריוטס איבדו את מרבית החוליה האחורית שלהם, כולל שני הקורנרים המובילים, שהיו חלק גדול מאוד מהריצה ללומברדי שנה שעברה. כרגע, אנחנו צפויים לראות בסקנדרי את דווין מקורתי, הסייפטי המצוין שהוחתם על חוזה חדש ואת גיבור הסופרבול מלקולם באטלר ועוד רשימה של שמות לא ממש ידועים שרובם ייעלמו במהרה גם ככה. העזיבה של וינס וילפורק, העוגן (תרתי משמע) בקו ההגנה של הפטס גם לא תעזור, אם כי שם הפטס בחרו שחקן עם פוטנציאל גבוה מאוד בדראפט (בראון) ויחד עם ההתפתחות של השחקנים הצעירים שלהם: קולינס, צ'נדלר ג'ונס, הייטוואר וג'ארד מאיו שיחזור מפציעה, הפרונט 7 אמור להיות מספיק טוב כדי לפחות לייצר קצת לחץ על קוורטרבקים יריבים.

ההימור: מאז שבריידי בפאטס (בעונה מלאה שלו), הם פספסו את ראשות הבית פעם אחת בלבד וגם זה קרה אי שם ב-2002. נאמין לזה כשנראה את זה. 6:10 והדחה בסיבוב השני בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully