וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנסי טייטאנס: סופר מריוטה?

8.9.2015 / 16:00

מרקוס מריוטה, זוכה ההייזמן הטרי, הוא האיש שאמור לשנות יום אחד את הגורל המדכדך של הטייטאנס. האם זה יקרה כבר העונה? קשה להאמין, אבל בקבוצה בהחלט עבדו היטב כדי לעזור לו

מרקוס מריוטה שחקן טנסי טייטאנס. AP
הטייטאנס תולים בו את כל התקוות לעתיד. מריוטה/AP

מאזן בעונה שעברה: 14:2

מאמן: קן וויזנהאנט (עונה שנייה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: הארי דגלאס (תופס), אנתוני פסאנו (טייט אנד), ביירון בל (גארד), בריאן אורקפו (ליינבקר), ד'נוריס סירסי (סייפטי)

בחירות דראפט משמעותיות: מרקוס מריוטה (קוורטרבק), דוריאן גרין בקהאם (תופס), ג'רמיה פוטאסי (תאקל התקפי), אנג'לו בלקסון (תאקל הגנתי), ג'לסטון פאוולר (פולבק), דייויד קוב (רץ אחורי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: שון גרין (רץ אחורי), טיילור תומפסון (טייט אנד), מייקל רוס (תאקל התקפי), מייקל אור (תאקל התקפי), ברנרד פולארד (סייפטי)

דילייני ווקר טנסי טייטאנס. AP
אחד הכלים המרכזיים בהתקפה. דילייני ווקר/AP

את העונה האחרונה פתחה טנסי עם ניצחון מפתיע בקנזס סיטי, ארבעה הפסדים ואז עוד ניצחון דחוק על ג'קסונוויל. מאותו רגע, הקטסטרופה יצאה לדרך והיא כללה עשרה הפסדים רצופים, שהובילו לאחת העונות הגרועות בתולדות המועדון, כל זאת, תחת שרביטו של קן וויזנהאנט, שהבטיח הרבה וקיים מעט. כדי לשנות את המצב, עשו הטייטאנס שני שינויים משמעותיים בפגרה, אחד בהתקפה ואחד בהגנה.

בהתקפה, טנסי בחרה את מרקוס מריוטה עם הבחירה השנייה בדראפט. הקוורטרבק זוכה ההייזמן הטרי ינסה לבצע בהצלחה את המעבר מההתקפה המהירה של אורגון להתקפות המאורגנות יותר ב-NFL ובטנסי ניסו לספק לו כמה שיותר כלים והחתימו את הארי דגלאס והאקים ניקס הוותיקים (בינתיים ניקס כבר הספיק להיות משוחרר). יחד עם הטייט אנד המצוין דלייני ווקר, הטייט אנד החדש אנתוני פסאנו והתופס שנבחר אף הוא בדראפט, דוריאל גרין בקהאם (בחור בעייתי מחוץ למגרש, אבל כישרון גדול עליו), נראה שאם הדברים יתחברו, אפשר יהיה לראות קצת דברים יפים מההתקפה הזו. אם דקסטר מקלאסטר יצליח להגשים את הפוטנציאל, או לחלופין בישופ סאנקי ילמד איך להסתדר בליגה, המצב של הטייטאנס בכלל יהיה טוב.

בהגנה כאמור, נעשה שינוי משמעותי לא פחות כאשר דיק לבו, שעזב אחרי שנים ארוכות את פיטסבורג, הצטרף לחברו הטוב וויזנהאנט בתפקיד שמוגדר כ"עוזר מאמן לענייני הגנה". למעשה, לגורו ההגנה הגדול תהיה שליטה כמעט מלאה בחבורה הזו, שהייתה די גרועה בעונה החולפת ותנסה להתייצב מעט. הסייפטי ד'נוריס סירסי, שהגיע מבפאלו, עשוי לגרום לזה לקרות, לפחות ברמה מסוימת.

ההימור: לטנסי יש עוד דרך מאוד ארוכה לעבור, אבל אולי היא בכיוון הנכון. 11:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully