וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסונוויל ג'אגוארס: כמה נמוך עוד אפשר לרדת?

7.9.2015 / 16:00

הרוקי שהם בחרו במקום השלישי בדראפט נפצע באימון הראשון שלו בקבוצה, כי ככה זה בג'קסונוויל וגם השנה, היגוארים המיותרים ימשיכו לגרד את קרקעית הליגה. בקרוב הם יעזבו את צפון פלורידה?

בלייק בורטלס ג'קסונוויל ג'אגוארס. Gregory Bull, AP
לא רק באשמתו, אבל בורטלס נתן את אחת העונות הגרועות אי פעם/AP, Gregory Bull

מאזן בעונה שעברה: 13:3

מאמן: גאס בראדלי (עונה שלישית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: סרג'יו בראון (סייפטי), דבון האוס (מגן פינה), ג'ארד אודריק (תאקל הגנתי), דן סקוטה (ליינבקר), ג'וליוס תומאס (טייט אנד), סטפן וויזניבסקי (סנטר), ברנרד פירס (רץ אחורי), ג'רמי פרנל (תאקל התקפי)

בחירות דראפט משמעותיות: דאנטה פאוולר (אנד הגנתי, נפצע ויחמיץ את העונה), טי ג'יי ילדון (רץ אחורי), איי ג'יי קן (גארד), ג'יימס סמפל (סייפטי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: אלן בול (מגן פינה), וויל בלקמון (מגן פינה), ג'ינו הייז (ליינבקר), ססיל שורטס (תופס), וויל טאופואו (פולבק), ג'יי טי תומאס (ליינבקר)

ג'וליוס תומאס דנבר ברונקוס. Doug Pensinger, GettyImages
מה איבדת בג'קסונוויל, אמיגו? ג'וליוס תומאס/GettyImages, Doug Pensinger

כמה נמוך עוד אפשר לרדת? הג'אגוארס הופיעו בפלייאוף לאחרונה ב-2007 ובשלוש השנים האחרונות, המאזן שלהם עומד על 39 הפסדים לעומת תשעה ניצחונות בלבד. ולמרות זאת, תמיד אפשר לצלול עוד יותר כנראה. ג'קסונוויל בחרה ב-2012 בבחירה החמישית את ג'סטין בלקמון, שלא מפסיק להסתבך עם החוק ומושעה מכל העונה הקרובה נכון לרגע זה. ב-2013 היא לקחה בבחירה השנייה את לוק ג'וקל, שהיה פצוע עונה אחת והיה חלש עונה שנייה. ב-2014 הגיע עם הבחירה השלישית הקוורטרבק בלייק בורטלס, ששבר שיאים שליליים בעונתו הראשונה. והשנה? ג'קסונוויל לקחה עם הבחירה השלישית את האנד ההגנתי דאנטה פאוולר, שנפצע באימון הראשון של קדם העונה וישב בחוץ לכל אורכה. ארבע בחירות גבוהות, אפס תוצאות.

הג'אגוארס נראים כאילו גם העונה הם יתנהלו כמו הקבוצה האומללה בליגה. יש להם כמה כלים סבירים, כאשר בורטלס ינסה למצוא את אלן הורנס שנתן עונת רוקי טובה (כמו גם מרקיז לי ואלן רובינסון) ואת הטייט אנד החדש, ג'וליוס תומאס, שאיכשהו הסכים לעבור מדנבר לצרה בצפון פלורידה. בעמדת הרץ האחורי אולי יהיה קצת עומק נחמד, עם ברנרד פירס שבא מבולטימור, טובי גרהארט שמדי פעם יכול לספק משחק טוב וטי ג'יי יילדון, הרוקי שכיכב באלבמה. חוץ מזה? לא יותר מדי.

הבעלים המוחצן שאהיד חאן עדיין נותן למאמן גאס בראדלי להוביל את הקבוצה, כאשר סביבו, בראדלי ביצע לא מעט שינויים ובראשם המינוי של גרג אולסון למתאם ההתקפה. ג'ון אידזיק, שחירב את הג'טס בשנתיים האחרונות, הגיע להיות עוזרו של ה-GM דייויד קולדוול והמטרה הראשונית תהיה קודם כל לשפר את ההתקפה האיומה, שבעונה שעברה סיימה אחרונה בליגה עם 15.6 נקודות למשחק בלבד ואת קו ההגנה, שהירשה 71 סאקים ליריבות.

ההימור: ג'קסונוויל תמשיך בקרב עם טנסי על תואר "נמושת הבית". לצערה, לטייטאנס יש קצת יותר כלים. 13:3 ומקום אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully