וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון טקסאנס: ההגנה הכי טובה היא הגנה

לשחקן המשמעותי בליגה בעונה החולפת, ג'יי ג'יי וואט, הצטרף וינס וילפורק המנוסה ואם ג'דייביון קלאוני יישאר בריא ומפוקס, לטקסאנס תהיה חוליית הגנה מפלצתית במיוחד. זה חייב להספיק לפלייאוף הפעם והשאלה, שוב, היא מי ימסור ואיך

ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס. AP
הפעם באמת אסור לפשל. וואט/AP

מאזן בעונה שעברה: 7:9

מאמן: ביל אובריאן (עונה שנייה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: בריאן הוייר (קוורטרבק), ססיל שורטס (תופס), וינס וילפורק (נוז תאקל), נייט וושינגטון (תופס), ראחים מור (סייפטי)

בחירות דראפט משמעותיות: קווין ג'ונסון (מגן פינה), בנרדריק מקיני (ליינבקר), ג'יילן סטרונג (תופס), קית' מומפרי (תופס)

שחקנים משמעותיים שעזבו: אנדרה ג'ונסון (תופס), ריאן פיצפטריק (קוורטרבק), קייס קינום (קוורטרבק), קנדריק לואיס (סייפטי)

וינס וילפורק ניו אינגלנד פטריוטס. AP
אם הוא יישאר בריא, מדובר בתוספת נהדרת. וילפורק/AP

השחקן הדומיננטי בליגה, ג'יי ג'יי וואט, גילה בעונה שעברה שבלי קוורטרבק קשה מאוד להסתדר ב-NFL. וואט עשה הכול, כולל הכול, כולל לתפוס טאצ'דאונים, לחטוף כדורים, לעצור מסירות ולהשיג סאקים בכמויות. וכאמור, גם זה לא הספיק לפלייאוף, אלא רק לעונת 7:9. שיפור משמעותי מה-14:2 של 2013, אבל לא יותר מזה.

יוסטון תקווה להשתפר השנה, כי היא חייבת לנצל את הימים הגדולים של וואט לפני שהוא מתחיל להתעייף/להתייאש מהמצב. בעמדת הקוורטרבק, הטקסאנס ביצעו כמה שינויים משמעותיים ופתחו את העסק לתחרות. בריאן הוייר, שהיה לא רע בעונה שעברה בקליבלנד, הגיע להיאבק על המקום מול ריאן מאלט, שהראה ניצוצות, אך נפצע במהרה. הוייר ניצח במאבק הזה ויהיה הקוורטרבק הפותח, לפחות בהתחלה. ריאן פיצפטריק וקייס קינום, שניצחו שמונה מתשעת המשחקים אשתקד, נשלחו בטריידים. בגזרת התופסים אפשר למצוא את דיאנדרה הופקינס העולה ולצדו, את ססיל שורטס שבא מג'קסונוויל, בעוד השחקן הגדול בתולדות המועדון, אנדרה ג'ונסון, נפרד ועבר ליריבה אינדיאנפוליס. הביקור שלו ביוסטון, במחזור החמישי, צפוי להיות מרגש במיוחד.

את ההתקפה בכל מקרה ימשיך להוביל אריאן פוסטר, אבל רק אחרי שיחזור מעוד פציעה, הפעם במפשעה, ממנה סבל כבר בתחילת מחנה האימונים. פוסטר עבר ניתוח ואחרי שכבר עשה עונת קאמבק טובה אחרי הפציעה בגב, כולל 1,246 יארד על הקרקע, הוא יצטרך להתאושש שוב ולחזור במהרה לעניינים. אלא שהסיפור הגדול ביוסטון, זה שאמור לעזור לה להגיע לפלייאוף, נמצא בהגנה. כבר בשנה שעברה, הטקסאנס לקחו בבחירה הראשונה בדראפט את ג'דייביון קלאוני, שאמור היה לככב לצד וואט אך התקשה להישאר בריא ומפוקס. כדי לייצב את הראש של הילד, הביאו ביוסטון בפגרה את האלוף וינס וילפורק, שחזר כמו גדול מהקרע בגיד האכילס והיה מעוז הגנת ניו אינגלנד. וילפורק הוותיק אמור להיות מנטור עבור קלאוני ועבור עוד כמה צעירים בהגנה. צרפו לזה את בריאן קושינג ואת הסייפטי החדש ראחים מור ותקבלו חתיכת פוטנציאל לחיה הגנתית. ביל אובריאן, שהראה שהוא יודע את העבודה בעונתו הראשונה, ינצח על החגיגה הזו ואם ימצא קוורטרבק אחד יציב, יוסטון יכולה ללכת רחוק.

ההימור: 6:10 ופלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully