וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנפוליס קולטס: לקחת הרבה אוויר

הקולטס, שהשתלטו לחלוטין על ה-AFC דרום עם אנדרו לאק, היו בצד המובס במשחק ה"דפלייטגייט". לקראת העונה החדשה, באינדי מקווים שהם השאירו את הסיפור ההוא מאחור ואם מגמת ההתקדמות תימשך, אולי עוד נראה אותם בסופרבול. החיזוק המשמעותי בוודאי יעזור

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Joe Mahoney, AP
עוד צעד קטן לסופרבול. לאק/AP, Joe Mahoney

מאזן בעונה שעברה: 5:11 (ניצחון בווילד קארד על סינסינטי, ניצחון בחצי הגמר האזורי בדנבר, הפסד בגמר ה-AFC מול ניו אינגלנד)

מאמן: צ'אק פגאנו (עונה רביעית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: דורון קרטר (תופס), טוד הרמאנס (גארד), פרנק גור (רץ אחורי), טרנט קול (ליינבקר), קנדל לנגפורד (אנד הגנתי), אנדרה ג'ונסון (תופס), נייט אירווינג (ליינבקר), וינסנט בראון (תופס), דווייט לאורי (סייפטי)

בחירות דראפט משמעותיות: פיליפ דורסט (תופס), דג'ון סמית' (מגן פינה), הנרי אנדרסון (אנד הגנתי), קלייטון גת'רס (סייפטי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: רג'י וויין (תופס), סרג'יו בראון (סייפטי), ג'וש גורדי (מגן פינה), האקים ניקס (תופס), קורי רדינג (אנד הגנתי), איי קיי שיפלי (סנטר), לרון לנדרי (סייפטי), טרנט ריצ'רדסון (רץ אחורי)

אנדרה ג'ונסון יוסטון טקסאנס מול וונטה דייויס אינדיאנפוליס קולטס. AP
היישר מהיריבה הגדולה. אנדרה ג'ונסון/AP

בעונה הראשונה שלו בליגה, אנדרו לאק הביא את הקולטס לפלייאוף. בעונה השנייה, הוא ניצח משחק פלייאוף. בשלישית, ניצח שני משחקי פלייאוף, כולל בחוץ את האקס המיתולוגי פייטון מאנינג, לפני שנכנע בגמר ה-AFC לכדורים המנופחים-מעט-מתחת-למותר של הפטריוטס. והשנה? השנה אנדרו לאק יכול, ואולי אפילו צריך להוביל את אינדי עוד צעד קדימה, אל הסופרבול.

משחק ה"דפלייטגייט" היה רק רגע יריית הפתיחה לפגרה המרתקת שעברה על אינדי. הקבוצה, שחזרה לשלוט בבית הדרום תחת לאק, נפרדה אחרי עשור וחצי מרג'י וויין האגדי והביאה במקומו את האגדה של היריבה הגדולה יוסטון, אנדרה ג'ונסון. התופס בן ה-34 חווה איזושהי נפילה מסוימת בעונה שעברה, אבל עכשיו, כשהוא יתפוס כדורים מלאק ולא מכל מיני קוורטרבקים מוזרים וכשהוא לא יצטרך לשמש כינור ראשון (ואולי אפילו לא שני), העסק אמור להסתדר טוב יותר. הכינור הראשון ימשיך להיות טי ווי הילטון התזזיתי ובגזרת השיפוצים, הקולטס לקחו בדראפט את פיליפ דורסט והנחיתו גם את וינסנט בראון שעשוי לסייע. יחד עם קובי פלינר, מדובר בסוללת ידיים מרשימה שתאפשר ללאק שלל אופציות.

כל זה עוד לפני השינוי בעמדת הרץ האחורי, שם הקבוצה התייאשה סופית מטרנט ריצ'רדסון הגרוע והביאה את פרנק גור הוותיק, שעזב את הניינרס אחרי שנים רבות. גור כבר לא המנוע שהיה, אבל עדיין אמור לספק מספרים טובים. אז איפה בכל זאת צריך להשתפר? בעיקר בהגנה, שחטפה 51 נקודות מפיטסבורג, 42 מהפטריוטס (כולל 200 יארד על הקרקע של ג'ונאס גריי...), 42 מדאלאס ועוד 45 מהפאטס בגמר ה-AFC. לשם כך, אינדי צירפה את הליינבקרים טרנט קול ונייט אירווינג, שיחד עם רוברט מאת'יס אמורים להרים מעט את הרמה.

ההימור: לאינדי יש את השילוב המושלם - בית לא מאתגר במיוחד, שיפור בסגל, עוד שנה של ניסיון ללאק ולא מעט צרות אצל היריבות הגדולות בחטיבה. האם זה יספיק לקפיצת מדרגה? בואו נהמר שכן. 3:13 וסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully