וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפה ביי באקנירס: ווינסטון לייט

1.9.2015 / 16:00

עונה איומה נוספת סידרה לקבוצה ממערב פלורידה את הבונוס הגדול ביותר: הבחירה הראשונה בדראפט. שודדי הים החליטו להמר על ג'יימיס ווינסטון ועכשיו, הילד המוכשר והבעייתי יצטרך להוכיח שהוא ראוי

ג'יימיס ווינסטון שחקן טמפה ביי באקנירס. AP
הולך להיות מרתק בטמפה ביי. ווינסטון/AP

מאזן בעונה שעברה: 14:2

מאמן: לאבי סמית' (עונה שנייה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: ברוס קרטר (ליינבקר), סטרלינג מור (מגן פינה), הנרי מלטון (תאקל הגנתי), כריס קונטה (סייפטי)

בחירות דראפט משמעותיות: ג'יימיס ווינסטון (קוורטרבק), דונובן סמית' (תאקל התקפי), אלי מארפט (גארד), קאוון אלכסנדר (ליינבקר)

שחקנים משמעותיים שעזבו: מייקל ג'ונסון (אנד הגנתי), אדריאן קלייבורן (אנד הגנתי), ג'וש מקאון (קוורטרבק)

וינסנט ג'קסון טמפה ביי באקנירס. Gregory Shamus, GettyImages
וינסנט ג'קסון והבאקנירס ינסו לשפר את מאזן הניצחונות, אפילו בקצת/GettyImages, Gregory Shamus

העונה שעברה, שהייתה הראשונה של הבאקנירס תחת השלטון החדש של הג'נרל מנג'ר ג'ייסון ליכט והמאמן הוותיק לאבי סמית', הייתה קטסטרופה אמיתית. עוד לפני שהעונה נפתחה, הבעלים ב-20 השנים האחרונות, מלקולם גלייזר, הלך לעולמו ומשם, הכול הידרדר במהרה ושודדי הים, שב-2013 ניצחו רק ארבעה משחקים, צנחו למחצית מהכמות הזו. היתרון? הם קיבלו את הבחירה 1 בדראפט.

אחרי לא מעט התלבטויות, בטמפה בחרו ללכת עם ג'יימיס ווינסטון כקוורטרבק העתיד שלהם והוא אמור להיות זה שכבר מהעונה הקרובה יהפוך לפנים החדשות של מערב פלורידה. ווינסטון, עם כל המטען והצרות שלו מחוץ למגרש, הוא שחקן באמת טוב ואם יעבדו איתו נכון, הוא יכול להפוך את טמפה למשמעותית שוב בשנים הקרובות. לשם כך, הובא מאטלנטה מתאם ההתקפה דירק קוטר, עליו תוטל המשימה להכניס את הילד זוכה ההייזמן מלפני שנתיים לעניינים כמה שיותר מהר וכמה שיותר נכון וטוב.

מלבד ווינסטון, בטמפה לא ביצעו מהלכים קיצוניים מדי, כאשר מייק אוואנס, אחרי עונת רוקי מוצלחת ביותר, ימשיך להוביל את חוליית התופסים יחד עם וינסנט ג'קסון הוותיק ואילו ההגנה תסמוך שוב על היכולות של ג'רלד מקוי להרתיע קוורטרבקים. בסופו של דבר, עם כל האכזבה מהתוצאות בעונה שעברה, הבאקנירס זוכרים שמתוך 14 ההפסדים שלהם, תשעה היו בפער של פוזשן אחד, כך שקצת אופי ובגרות יכולים לשנות את התמונה.

ההימור: אופי ובגרות זה בדיוק מה שאי אפשר לצפות כשיש לך קוורטרבק רוקי ותופס כוכב שנמצא בשנה השנייה. טמפה מתחילה לבנות בסיס טוב, אבל זה ייקח עוד קצת זמן. 10:6 ותחילת שיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully