וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס סיינטס: זה לא הולך להיות איזי

אחרי עונה כושלת שהשאירה אותם מחוץ לפלייאוף, הסיינטס ינסו להשתפר, אבל עם דרו בריס זקן בעוד שנה ובלי ג'ימי גרהאם, בביג איזי עלולים שוב להתאכזב. לפחות ההגנה עשויה להשתפר קצת

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Rogelio Solis, AP
יכול לחזור לעצמו? בריס/AP, Rogelio Solis

מאזן בעונה שעברה: 9:7

מאמן: שון פייטון (עונה תשיעית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: מקס אונגר (סנטר), דאנל אלברי (ליינבקר), סי ג'יי ספילר (רץ אחורי), אנתוני ספנסר (ליינבקר), ברנדון בראונר (מגן פינה)

בחירות דראפט משמעותיות: אנדרוס פיט (תאקל התקפי), סטפון אנתוני (ליינבקר), האוולי קיקאה (ליינבקר), גארט גרייסון (קוורטרבק), פי ג'יי וויליאמס (מגן פינה)

שחקנים משמעותיים שעזבו: ג'ימי גרהאם (טייט אנד), קני סטילס (תופס), בן גרובס (גארד), ג'וניור גאלט (ליינבקר)

ג'ימי גרהאם ניו אורלינס סיינטס. AP
האבידה של הקיץ. גרהאם/AP

העונה שעברה הייתה די איומה עבור הסיינטס, שמלבד נפילה ב-2012, הרגילו את האוהדים בביג איזי להרבה יותר טוב בעשור תחת דרו בריס ושון פייטון. הקדושים נראו פגיעים כמעט בכל משחק ועפו סופית מהפלייאוף עם הפסד ביתי מביך מול אטלנטה במחזור הלפני אחרון, הפסד שהיה החמישי שלהם לאורך העונה בסופרדום, שפעם עוד היה מבצר.

בריס חוזר לעוד סיבוב ובגיל 36 יצטרך להוכיח שהנפילה החדה ביכולת הייתה זמנית ושעוד יש לו משהו במיכל, כי אחרת, הרוקי גארט גרייסון ממתין על הספסל ועוד עשוי לקבל דקות בלתי צפויות. אלא שאת כל זה, בריס יצטרך להוכיח ללא שניים מהכלים המשמעותיים ביותר שלו בשנים האחרונות, קני סטילס וכמובן ג'ימי גרהאם. הטייט אנד הפנטסטי נשלח בטרייד מפתיע לסיאטל תמורת מקס אונגר, הסנטר האיכותי שאמור וחייב לעזור לקו להשתפר ולשמור טוב יותר על בריס. המטרות העיקריות של הקוורטרבק הוותיק יהיו השנה כרגיל, מרקוס קולסטון ולצדו, ברנדין קוקס שהיה טוב בעונת הרוקי. סי ג'יי ספילר ינסה להשתלב לצד מארק אינגרם, לחלוק עמו את הנשיאות וגם לתפוס כמה כדורים.

השינוי האמיתי של הסיינטס חייב להגיע בהגנה אם בקבוצה רוצים לצאת מהסלאמפ. החבורה של רוב ריאן צנחה בעונה החולפת למקום ה-31 בליגה ורוב עבודת החיזוק בפגרה נעשתה בצד הזה של הכדור. השמות המשמעותיים שהגיעו הם האלוף הטרי ברנדון בראונר, שצפוי לעשות המון עבירות אבל גם לבלום את כוכבי היריבה ומקדימה, אנתוני ספנסר ודנל אלברי. מי שלא יהיה בחבורת הליינבקרים הזו הוא ג'וניור גאלט, שנזרק לאחר פרסום הסרטון הישן בו הוא נראה מכה אישה על חוף הים. כעת, הסיינטס מקווים שהרוקים אנתוני וקיקאה יעמדו בציפיות ויתפסו את מקומו.

ההימור: כאמור, המון תלוי באיזה דרו בריס נקבל. בגיל 36, לא בטוח שמדובר בגרסה משופרת לעומת העונה שעברה. 8:8 ושוב מחוץ לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully