וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה פנת'רס: על דרך השלילי

הפנת'רס רשמו אשתקד היסטוריה, כשהפכו לקבוצה הראשונה בתולדות ה-NFC דרום ששומרת על תואר אלופת הבית ולמרות מאזן שלילי ועונה די גרועה, נכנסו לפלייאוף. הפעם, לא בטוח שזה יספיק, בטח בלי קלווין בנג'מין הפצוע

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
קרוליינה תהיה חייבת להראות טוב יותר. ניוטון/AP

מאזן בעונה שעברה: 8:1:7 (ניצחון בווילד קארד על אריזונה, הפסד בחצי הגמר האזורי מול סיאטל)

מאמן: רון ריברה (עונה חמישית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: מייקל אור (תאקל התקפי), צ'ארלס טילמן (מגן פינה), כריס יוסטון (מגן פינה), טד גין ג'וניור (תופס), ג'ארט בויקין (תופס)

בחירות דראפט משמעותיות: שאק תומפסון (ליינבקר), דווין פאנצ'ס (תופס), דריל וויליאמס (תאקל התקפי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: דיאנג'לו וויליאמס (רץ אחורי), ביירון בל (תאקל התקפי), גרג הארדי (אנד הגנתי)

דיאנג'לו וויליאמס קרוליינה פנת'רס. AP
דיאנג'לו וויליאמס אמר שלום/AP

קרוליינה עשתה היסטוריה בעונה שעברה, אולם זו הייתה היסטוריה די מפוקפקת. הקבוצה הפכה לראשונה בתולדות ה-NFC דרום שזוכה בבית שנתיים ברציפות, אלא שהיא גם נכנסה לרשימה פחות מרשימה, בתור הקבוצה השנייה בהיסטוריה שעולה לפלייאוף למרות מאזן שלילי. הפנת'רס עשו קאמבק די מדהים וחזרו ממאזן 8:1:3 עם ארבעה ניצחונות רצופים, ששלחו אותם לפוסטסיזן פעם נוספת. שם, הקבוצה הסתדרה בבית עם אריזונה הפצועה, אבל לא הצליחה לתת פייט אמיתי לסיאטל בסיבוב הבא.

בעונתו הרביעית בליגה, קאם ניוטון המשיך את הקריירה ההפכפכה שלו. היארדים במסירה ובריצה שוב ירדו, אבל נראה שהקוורטרבק למד לגלות קצת יותר אחריות ובגרות על המגרש, בעיקר במאני טיים. העונה שעברה הייתה סוערת עבור ניוטון גם מחוץ למגרש וכללה ניתוח בפגרה ואז גם תאונת דרכים שגרמה לחבלה בגבו. כל זה לא הפריע לפנתרים להעניק לו הארכת חוזה בפגרה, חמש שנים תמורת 103.8 מיליון דולר ועכשיו, כשהוא סופית ורשמית הפנים של המועדון, ניוטון יצטרך להחזיר את ההשקעה. מכל העונות בהן שיחק ב-NFL עד כה, הבחירה מספר 1 של דראפט 2011 ניצב אולי בפני העונה החשובה מכולן עבורו.

אלא שלצערו של ניוטון, הוא עלול להתקשות במציאת חברים למסע. ההגנה של קרוליינה הייתה מצוינת גם בעונה שעברה, למרות שגרג הארדי היה מושעה, כך שגם עזיבתו לא צפויה לפגוע יותר מדי בלוק קיקלי האדיר וחבריו המפחידים, שסיימו בכל שלוש השנים האחרונות בטופ 10 של ההגנות בליגה (רק סיאטל והניינרס עשו זאת מלבדם). בהתקפה לעומת זאת, קרוליינה נפרדה מאחד הכוכבים הגדולים שלה, וויליאמס ותחפש לו מחליף ראוי ואם זה לא מספיק, הרי שקלווין בנג'מין, אחרי עונת רוקי נהדרת, קרע את הרצועה ויחמיץ את העונה. הכדורים על הקרקע צפויים ללכת הרבה לג'ונתן סטיוארט ואילו באוויר, הפנת'רס מקווים שדווין פאנצ'ס יתאקלם מהר ויחד עם טד גין ג'וניור שחזר יצליחו השניים האלה לספק משהו, אולם נראה שקרוליינה תיאלץ להתחזק בתופס נוסף. מייקל אור הצטרף וכמוהו גם ג'ונתן מרטין, אבל הבחור מפרשת ההתעללות הזכורה נפצע בגב ונאלץ לפרוש.

ההימור: כבר בשנה שעברה קרוליינה לא הייתה אמורה להיות בפלייאוף, אבל היריבות שלה הסריחו כמוה. הפעם, המזל יעבור למישהו אחר. מאזן 10:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully