וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ולאד מוראר ינותח ברומניה, צפוי להיעדר כחודשיים

12.8.2015 / 13:58

הקשר הרומני עדיין סובל מכאבים וצפוי לטוס למולדתו כדי לעבור ניתוח. התקדמות במגעים עם דן איינבינדר שהסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו, תומר ירוחם צפוי לחתום. חודש המו"מ עם נחמני

one

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (רביעי) בטדי את הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו עם לא מעט חששות בעקבות אווירת הנכאים ששררה במועדון בימים האחרונים. הצוות המקצועי ניסה להרים את השחקנים ובבית"ר בסך הכול רוצים לעבור את המשחק בשלום ולהמשיך בהכנות לקראת פתיחת הליגה בעוד פחות משבועיים נגד הפועל תל אביב בטדי.

בעקבות עזיבתם של אלי דסה ושלומי אזולאי, עובדים בבית"ר על מספר שינויים הן במבנה הנוכחי של הסגל והן בנוגע לרכש. דן איינבינדר הסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו והמגעים בין הצדדים התקדמו. אם אבי נמני יגיע להבנות עם מכבי תל אביב על פיצוי מסוים לשחקן, הצדדים מאמינים שכבר בימים הקרובים הוא יוכרז כשחקן בית"ר.

שחקן בית"ר ירושלים, ולאד מוראר. דף הפייסבוק של ולאד מוראר, אתר רשמי
איך יחזור מהפציעה? מוראר/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ולאד מוראר

אם הצדדים לא יגיעו להבנות, בית"ר תנסה לצרף בהשאלה את לוטם זינו מתון השוויצרית. על אף העובדה שזינו לא שיחק בעונה שעברה בשל פציעה, הצוות המקצועי קיבל המלצות חמות על השחקן והוא בהחלט אופציה במקרה שאיינבינדר יירד מהפרק. בבית"ר גם לא פסלו את האפשרות שאופיר קריאף יחזור, אך נראה כי הסיכויים לכך נמוכים ובסופו של דבר הוא ישחק במכבי חיפה.

בנוגע לעמדת המגן הימני, לא ברור עדיין מה תחליט בית"ר לעשות. בבית"ר פועלים לצירופו של תומר ירוחם לסגל וכן של עומר נחמני, וחידשו עימם את המשא ומתן. במקרה שירוחם יגיע להבנות עם בית"ר, היא צפויה לוותר על אלעד גבאי, שמרבית התנאים עימו סוכמו.

גם רועי זיקרי צפוי להצטרף לקבוצה לאחר שהגיע להבנות על קיצוץ בחוזהו. בבית"ר אמרו היום כי "במצב הזהות של המועדון, זה יהיה פשע לוותר על שחקנים כמו תומר ירוחם ועומר נחמני, שחקני בית שנלחמים על הקריירה שלהם ומחוברים למועדון. אין כאן יותר מדי כוכבים אז לפחות שישמרו על הזהות. אופיר קריאף או איינבינדר זה משהו שהוא קריטי בסיטואציה הנוכחית מול הקהל בתוך הקבוצה ובכל האווירה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully