וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "רוני לוי? היינו צריכים לפתור משהו קטן בין קפטן למאמן"

11.8.2015 / 22:45

קפטן מכבי חיפה דיבר על התקרית עם מאמנו לאחר ה-0:3 על הפועל עכו בגביע הטוטו: "יש הרבה אנשים שמחפשים הזדמנויות ומדברים, כולל שחקני עבר". רוני לוי: "הוא חשוב מאוד עבור המועדון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פתיחת העונה הטובה של מכבי חיפה נמשכה גם הערב (שלישי). הירוקים רשמו ניצחון שלישי במשחק השלישי הרשמי שלהם העונה בגביע הטוטו, כשגברו 0:3 על הפועל עכו ששיחקה עם הרכב חסר. שחקניו של רוני לוי שלטו מהרגע הראשון, אך נשמו לרווחה רק לקראת הסיום כאשר כבשו שני שערים שקבעו את תוצאת המשחק.

"פתחנו טוב את המשחק, הגענו למצבים בשתי המחציות", אמר יוסי בניון. "היינו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל הכי חשוב שנהיה מוכנים לליגה". על התקרית עם רוני לוי: "יש דברים שצריך לפתור בתוך המועדון. יש הרבה אנשים שמחפשים הזדמנויות ומדברים, כולל שחקני עבר, למרות שהם לא יודעים מה קורה בתוך מכבי חיפה. אין פה עניין של מי ישחק יותר או פחות, אלה דברים שלא היו קשורים. היינו צריכים לפתור משהו קטן בין קפטן למאמן, ואני שמח שזה מאחורינו".

"שלטנו במשחק מההתחלה", אמר רוני לוי. "לא תרגמנו את היתרון שלנו לניצול מצבים, אך מבחינתנו זה היה משחק מבחן. יש לנו עוד הרבה עבודה. יוסי בניון הוא שחקן מצוין, שחקן מוביל וחשוב בקבוצה ובמועדון בכלל. הוא חשוב לנו מאוד. מאדס אלבק? לפעמים יש תקלות. הרבה זרים לא ששים להגיע לארץ. נמשיך לעבוד קשה כדי למצוא את השחקן הנכון".

אייל משומר שחקן מכבי חיפה לפני משה מישאלוב שחקן הפועל עכו. יוסי ציפקיס
ניצחון שלישי למכבי חיפה. אייל משומר/יוסי ציפקיס

ירון הוכנבוים התייחס לסגל החסר שלו: "בעשרה ימים שיחקנו ארבעה משחקים וזה קשה מאוד. תכננו לעשות רוטציה, אבל זה בלתי אפשרי. אני מקווה שהבעיה תיפתר כמה שיותר מהר. מהמסקנות שלי משלושת המשחקים הראשונים העדפתי להמשיך עם מי ששיחק ולא לעשות יותר מדי חילופים".

על הסיטואציה עם הבקרה התקציבית: "יש לי הרגשה טובה ואני מקבל את המצב באהבה. כל אחד יעשה את העבודה שלו, אני מתעסק רק בצד המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully