וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינו סמית' ייעדר 6-10 שבועות בשל שברים בלסת אחרי עימות פיזי בחדר ההלבשה

11.8.2015 / 22:03

הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס יחמיץ את כל הפריסיזן ואת פתיחת העונה לאחר שספג אגרוף לפניו מהליינבקר איי קיי אנמקפלי, שנזרק מהקבוצה בשל המקרה. המאמן בואלס: "זה היה עניין כל כך מטופש. ילדים בכיתה ו' היו יכולים לדבר ולפתור את זה". מייקל ויק יחזור?

ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. Lynne Sladky, AP
מקרה מטופש להחריד. סמית'/AP, Lynne Sladky

יש דברים שיכולים לקרות רק לניו יורק ג'טס כנראה. הקוורטרבק המוביל של הסילונים, ג'ינו סמית', יושבת לתקופה של בין שישה לעשרה שבועות ויזדקק לניתוח בשל שני שברים בלסת מהם הוא סובל. השברים הללו נגרמו לסמית' כתוצאה מעימות פיזי עם הליינבקר של הקבוצה, איי קיי אנמקפלי, בחדר ההלבשה לפני אימון הבוקר היום (שלישי).

אנמקפלי שוחרר באופן מיידי על ידי ניו יורק לאחר התקרית. זו לא הפעם הראשונה בה הוא מסתבך באלימות. כאשר היה בן 19 ושיחק בלואיזיאנה טק, הוא נעצר לאחר שהכה שוטר שלא היה בתפקיד באותו רגע. במהלך מעצרו, השוטרים נאלצו להשתמש בשוקר חשמלי.

המאמן טוד בואלס, שעוד לפני שהחל את עונת הבכורה שלו בקבוצה צריך להסתדר כעת עם הבלגן הגדול הזה ולמצוא מי יהיה הקוורטרבק שיפתח את העונה עבור הג'טס, אמר בהלם: "לא היה לסיפור הזה שום קשר עם פוטבול, זה היה ילדותי. עפו אגרופים או איך שלא תקראו לזה והוא סובל מלסת שבורה. אנחנו לא נסבול דברים כאלה וכל השחקנים יודעים זאת. זה לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל פה. אתה לא הולך לחבר לקבוצה ונותן לו אגרוף בפנים".

בואלס המשיך בזעם: "זה היה עניין כל כך מטופש. ילדים בכיתה ו' היו יכולים לדבר ולפתור את זה. לא הייתה שום סיבה שזה יקרה. אם השחקנים רוצים לספר מה קרה, שיספרו. אני אמרתי להם שלא אגיד מה היה העניין שהוביל לתקרית. למיטב ידיעתי, לא הייתה שום בעיה בין שני השחקנים לפני המקרה הזה. הכל היה פתאומי".

נכון לרגע זה, מי שצפוי לפתוח את העונה הוא ריאן פיצפטריק, כאשר כרגע הקוורטרבק השני הוא ברייס פטי, רוקי שעד כה לא ממש הבריק במחנה האימונים. ייתכן שהג'טס יחזירו את מייקל ויק, ששיחק אצלם בעונה שעברה והפך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully