וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בן רייכרט יערוך בכורה מחודשת מול מכבי פתח תקוה?

האדומים העבירו למכבי תל אביב את התשלום הראשון על הקשר, ובקבוצה ינסו להעבירו בבקרת התקציבים כדי שיוכל לשחק כבר בראשון הקרוב. גם אנטל, שקיבל את השחרור הבינלאומי, עשוי לקבל דקות מול המלאבסים

one

הפועל תל אביב העבירה היום (שלישי) למכבי תל אביב את התשלום הראשון על הקשר בן רייכרט, שעלותו הכוללת עומדת על מיליון יורו. האדומים קיבלו בתמורה את השחרור של הקשר הצעיר וינסו להעבירו עוד השבוע בבקרת התקציבים, כדי שזה יוכל לשחק מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו כבר ביום ראשון הקרוב. התשלום שהועבר הוא הראשון מבין שניים העונה, כשבסך הכל מדובר בשישה תשלומים שישולמו במשך שלוש העונות הקרובות. שני השתלומים שצריכים לעבור העונה מוערכים בקצת יותר מ-330 אלף יורו.

נראה שגם הרומני ליביו אנטל יערוך הופעת בכורה באותו משחק. הקשר שחתם לארבע שנים קיבל את השחרור הבינלאומי מקבוצתו הטורקית והשחקן צפוי גם הוא לעבור בבקרת התקציבים ולקבל דקות משמעותיות במשחק הקרוב. במקביל, בהפועל תל אביב עדיין עוקבים אחר ההתפתחויות במכבי חיפה ואם אחד משני החלוצים הצעירים, שובל גוזלן או שחר הירש ישוחררו, הקבוצה תנסה לרכוש את אחד משניהם.

החלוץ אנס מחמיד, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת נערים א' ובקבוצת הנוער של בית"ר נס טוברוק, וכבש 21 שערים בכל המסגרות, חתם בהפועל תל אביב.

ליביו אנטל שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפעם הוא ילבש מדים? ליביו אנטל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully