וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: הזדמנות אחרונה לגיא סטריק להשיג קווטה אולימפית לריו 2016

11.8.2015 / 17:47

הרובאי בן ה-50 מנסה להעפיל לאולימפיאדה חמישית, לאחר שהעפיל לשלב המרכזי של התחרות באזרבייג'אן. ריכטר, שכבר השיג קווטה, ניצח במקצה לרובה אוויר. מדלל ימתין להזדמנות האחרונה ברובה 3 מצבים

גיא סטריק קלע ישראלי. רויטרס
יעמוד בלחץ? גיא סטריק/רויטרס

תחרות סבב הגביע העולמי בקליעה המתקיימת בימים אלה בגאבאלה, אזרבייג'אן, היא ההזדמנות האחרונה להשגת קווטה אולימפית לריו 2016 בשני מקצועות 'ישראלים': רובה 3 מצבים ורובה מצב שכיבה, כשהאחרון הוא הספציאליטה של גיא סטריק. הרובאי בן ה-50 מנסה להעפיל לאולימפיאדה מספר 5 (שיא ישראלי אם זה יקרה), ולאחר שהיה לישראלי היחיד שצלח את שלב האלימינציה (619.4 נקודות), הסינון הראשוני במטווח של גאבאלה, העפיל לשלב המרכזי של התחרות, מחר. רק לפני חודשיים העפיל סטריק לגמר באזרבייג'אן, בו הוא סיים במקום 6, וזה היה במסגרת משחקי אירופה ה-1 בבאקו הבירה.

סטריק היה במרחק נגיעה מקווטה, הן בבאקו והן בתחרות הגביע העולמי האחרונה במריבור, סלובניה, והפעם הוא ינסה להשיג את אחת משתי הקווטות שיחולקו בגאבאלה לשני הראשונים מבין הקלעים שלא השיגו קווטה עד היום. התחרות מתחילה ב-06.15 שעון ישראל, והגמר ב-08.00 בבוקר. סרגיי ריכטר, שכבר השיג בבאקו קווטה ברובה אוויר, התחרה היום מחוץ לתחרות וניצח במקצה זה עם 623.4 נקודות. בתחילת השבוע השתתף ריכטר בתחרות רובה האויר בגאבאלה ודורג 33 (622 נקודות). ליאור מדלל, שימתין להזדמנות האחרונה במקצועו החזק, רובה 3 מצבים, מחרתיים (אם יעבור מחר את האלימינציה), סיים היום במקום 6 ודורג 57 ברובה האויר (619 נקודות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully