וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה או חוסר התאמה: מדוע בנו של ברקוביץ' נופה מהנוער של חיפה?

בדרך לעוד עימות בין ברקוביץ' לירוקים? בשיחה בין שחקן העבר לראשי מחלקת הנוער הועלתה טענה כי בנו הודח מהסגל בעקבות יצר נקם של איתי מרדכי, שעבד תחתיו בהפועל תל אביב ופוטר. בחיפה מגבים את המאמן

ברני ארדוב

עימות חדש בין איל ברקוביץ' למכבי חיפה? לוואלה ספורט נודע ששלשום בנו של שחקן העבר, ליאור ברקוביץ', נופה מקבוצת הנוער של המועדון בה הוא מתאמן מאז תחילת יולי, רגע לפני שהקבוצה יצאה למחנה האימונים בחו"ל.

בשלב זה, ברקוביץ' האב נכנס לשיחה עם מנהלי מחלקת הנוער כדי להבין מדוע הוחלט לנפות את בנו. גורמים הבהירו שבשיחה עלתה טענה שמאמן קבוצת הנוער איתי מרדכי החליט על המהלך כנקמה אישית באיל ברקוביץ', זכר לכך ששחקן העבר ניפה אותו מתפקיד מאמן קבוצת הנוער בתקופתו בהפועל תל אביב והביא את אופיר חיים במקומו.

איל ברקוביץ', הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
עוד עימות? ברקוביץ'/ברני ארדוב

אנשים מחוץ למועדון ומקורבים למרדכי ולברקוביץ' אמרו שאין זה סוד שיש דם רע בין הצדדים והפיצוץ היה רק עניין של זמן. אותם אנשים תהו האם אכן מדובר בניפוי על רקע אישי או מקצועי. בשיחה, שעלתה לא אחת לטונים גבוהים במיוחד, טענו מנהליה של מחלקת הנוער של מכבי חיפה שמוליק חנין ויניב כהן, שההחלטה היא של מרדכי ונלקחה על רקע מקצועי בלבד. בהסבר של אנשי המקצוע במחלקת הנוער של חיפה הבהירו שליאור ברקוביץ', שעזב את המועדון לפני כמה שנים וחזר כעת, לא ענה על הציפיות וכי הוא לא עומד בדרישות הפיזיות של הצוות המקצועי. בצוות המקצועי הבהירו לראשי המחלקה שנתנו לברקוביץ' צ'אנס במשך חודש שלם, אך לאחריו החליטו שהוא עדיין לא מתאים.

"אם מדובר על ניפוי על רקע אישי זה חמור, אבל איתי ממשיך לטעון בתוקף שהניפוי הוא רק על רקע מקצועי ובמכבי חיפה סומכים על היושר שלו ומשוכנעים שאכן כך היה. הדבר היחיד שמעלה תהיות הוא מדוע נתנו לילד להתאמן תקופה ארוכה כל כך לפני שקיבלו את ההחלטה ולא עשו זאת אחרי שבוע או עשרה ימים", אמר גורם המעורה בפרטים.

בחיפה משוכנעים שהעניין אינו מעיד על עימות בין ברקוביץ' למועדון. לשחקן העבר בן נוסף, צעיר יותר, שנמנה על קבוצת ילדים א' של מכבי חיפה ובמועדון טוענים שמדובר באחד מההבטחות הגדולות של המועדון ורואים נכס לעתיד. ברקוביץ' העדיף שלא להתייחס לעניין. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "ההחלטה שהתקבלה היא מקצועית בלבד וכל הדברים מסביב הם לא יותר מרכילות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתי מרדכי מאמן הנוער של מכבי חיפה. מכבי חיפה
נקמה? איתי מרדכי/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully