וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רפי בוגטין מונה רשמית לתפקיד עוזר המאמן

11.8.2015 / 13:26

אחרי עזיבתם של שטיין וגרשון, מחזיקת הגביע הודיעה על מינוי בוגטין כעוזרו של גיא גודס לצד אבי אבן. בעונה האחרונה בוגטין אימן את קבוצת הנערים לאומית של מכבי תל אביב

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) רשמית כי רפי בוגטין מצטרף לצוות המקצועי וישמש בעונה הבאה כעוזרו של גיא גודס. הוא יהיה עוזר המאמן השני של הקבוצה לצד אבי אבן. כזכור, במהלך הקיץ עזבו את תפקידם עוזרי המאמן מהעונה שעברה, פיני גרשון ואלון שטיין.

כאמור, מלבד השינויים הנרחבים בסגל, במועדון ביצעו מהפכה גם בצוות המקצועי, כשבנוסף לשטיין וגרשון, גם מאמן הכושר אבי קובלסקי עזב, וכמחליפו מונה רגב פנאן.

רפי בוגטין, עוזר מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
דרך חדשה. בוגטין/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

בהודעה של מכבי תל אביב על מינוי של בוגטין נמסר כי "בוגטין, שהיה בין היתר מאמנם האישי של גודס, דורון שפר וגור שלף, שימש כעוזרו של דיוויד בלאט בגליל עליון ושל אפי בירנבוים בבני השרון. בנוסף אימן בוגטין את אליצור חולון, נירוסופט כרמיאל ומ.כ הבקעה בליגת הנשים.

"בשנת 2006 כיהן כעוזר המאמן של קבוצת הנשים ספרטק מוסקבה וזכה עימה בגביע היורוקאפ. בהמשך עבד כ-5 שנים תחת אורנה אוסטפלד ברמת השרון, זכה פעמיים באליפות ובגביע וחזר ב-2013 לקדנציה נוספת. בשנים האחרונות בוגטין היה מופקד על הסגל האולימפי של ישראל ואימן את כל נבחרות ישראל הצעירות. בעונה האחרונה אימן את קבוצת הנערים לאומית של מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully