וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן שיחק ללא דגל ישראל ולא הורשה להתראיין

11.8.2015 / 10:06

תחת אבטחה כבדה המחבט הבכיר של ישראל רשם הפסד באליפות העולם למדורג 24 בעולם אחרי שמשחקו הוקדם במיוחד, וכחלק מסידורי האבטחה נאסר עליו להגיע לאיזורים שונים באולם. זילברמן: "הספורט ניצח את הפוליטיקה"

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
אבטחה כבדה. זילברמן/GettyImages

אחרי הקשיים הרבים שעבר בדרך להשגת ויזה ולהיכנס לאינדונזיה, מישה זילברמן פתח הבוקר (שני) את הופעותיו במסגרת אליפות העולם בבדמינטון שנערכת במדינה המוסלמית.

זילברמן, שהגיע רק אתמול למדינה אחרי שהרשויות מנעו ממנו את קבלת הוויזה ורק לאחר התערבות של הוועד האולימפי בישראל יחד עם אלכס גלעדי ואיגוד הבדמינטון העולמי התאפשר לו להגיע לתחרות החשובה, רשם הפסד למדורג 24 בעולם, ין האו סו מטיוואן. זילברמן, שמדורג 44 בעולם הפסיד 21:14, 21:14 תוך 34 דקות.

אלא שהסיפור המעניין לגבי הופעתו של זילברמן, שזוכה לאבטחה כבדה החל מאתמול, הוא שהוא נאלץ להתייצב ללא דגל ישראל שהוסר גם מאתר התחרות. מעבר לכך, משחקו של זילברמן הוקדם במיוחד לתחילת לוח הזמנים של המשחקים, והוא עצמו לא הורשה להתראיין כחלק מתקנות האבטחה. זילברמן אף נמנע מלהגיע לאיזורים שונים באולם מסיבות בטחוניות.

זילברמן כתב הבוקר לעוקביו בפייסבוק: "תודה ענקית לכל האנשים שתמכו בי ולכל אלו שנכנסו למאבק שלי ובסוף עזרו לספורט לנצח את הפוליטיקה. הרבה תודות לוועד האולימפי, לאלכס גלעדי ולאיגוד הבדמינטון הישראלי שעזרו לי להגיע לכאן. בלי כל העזרה של כולם, לא הייתי פה. מצד שני, אני והמאמנת שלי החלטנו שלמרות התנאים הקשים והידע שלא אוכל להראות פה אפילו 50 אחוז מהיכולת שלי, אנחנו חייבים לסיים ולהראות לכולם שהעזרה עזרה והספורט ניצח שוב. גאה לייצג את ישראל!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully