וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "קסאבייה תומא נראה נהדר. מזל שלא שחררנו אותו"

11.8.2015 / 9:52

הבלם הצרפתי היה מועמד לעזוב לאחר שכבר שחתם, אבל בן שמעון, שזכה למחמאות על ניהול המשחק נגד מכבי תל אביב, התעקש. כעס על מונונגה: "לא ראוי לבעוט כך פנדל, בטח שלא לקפטן"

one

לפני מספר ימים שקלה פתח תקוה לשחרר את קסאבייה תומא. המאמן רן בן שמעון התעקש להשאירו לפחות לשלושת המשחקים הראשונים, ובשני המשחקים שערכה הקבוצה עד כה הוא גילה יכולת טובה מאוד וכעת הוחלט להשאירו בקבוצה. אתמול תומא אותת למועדון עם שער בכורה מול מכבי תל אביב בבלומפילד בגביע הטוטו, שפתח את החגיגה בדרך לניצחון 0:3.

"תומא נראה נהדר עד עכשיו, הוא התאקלם היטב והשילוב עם אליסון דוס סנטוס במרכז ההגנה עושה רושם טוב. מזל שלא שחררנו אותו, לפעמים צריך סבלנות", אמרו בקבוצה. כזכור, עוד במהלך הקיץ הנוכחי הקבוצה נפרדה משני שחקנים שחתמו בקבוצה - הקשר הצ'כי תומאש יירסק (שני הצדדים רצו להיפרד) והקשר ניקולה פוקריבאץ' (סיבה רפואית).

במועדון כעסו על הקשר ג'ו מונונגה, שניגש לבעיטת הפנדל בצורה מזלזלת. "היה עדיף שלא יבעט בכלל, למזלו ניצחנו כי אחרת רן היה כועס מאוד", אמרו שחקנים בקבוצה והוסיפו: "לא ראוי לבצע כך בעיטה, ובטח שלא לקפטן". מונונגה עצמו אמר לחבריו: "זה לא היה אחראי, אבל ניצחנו וזה מה שחשוב".

בשורה התחתונה, המחמאות אתמול כוונו בעיקר לרן בן שמעון. "אנחנו עם שני ניצחונות חלקים, 3:0, על קבוצות טובות. רן עושה כאן עבודה נהדרת. הוא בחר שחקנים עם פינצטה ובאמת מאמין שהקבוצה יכולה לשחזר את ההישג מהעונה שעברה. לראות שחקנים כל כך מתואמים ומסתגלים במהירות לשיטה, זאת עבודה של מאמן וצוות טוב מסביבו. גביע הטוטו עדיין לא התחיל, אבל אנחנו כבר ברבע הגמר וזה מה שחשוב", אמרו בקבוצה. בקבוצה החמיאו למוחמד כליבאת, דור חוגי וגידי קאניוק, שגילו יכולת טובה.

בן שמעון מנסה למצוא את הזר האחרון שישלים את הסגל. תחילה הוא ניסה לצרף את מירקו אורמוש, אך במועדון מחפשים כעת שחקן אחר. במועדון טוענים כי אורמוש יגיע רק אם יפחית משמעותית בדרישות שלו.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מחמאות. בן שמעון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully