וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובידיו הובאן: "הפועל באר שבע הייתה זוכה באליפות ברומניה"

10.8.2015 / 8:24

הקשר סיפק תובנות מעניינות בראיון ברומניה: "הרמה של הליגות דומה. מלחמה? גבי ג'ורג'יו אמר לי שהמצב שונה ממה שרואים בטלוויזיה". במועדון מצפים שוואקמה יתחיל להיכנס לכושר

one

אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא, הפועל באר שבע לא הרשימה אתמול (ראשון) מול הפועל רעננה (1:1) ובקרב השחקנים עדיין מדברים על הכושר שבו נמצאים שחקני ההתקפה. אובידיו הובאן הבקיע בשלושה מתוך ארבעת המשחקים הרשמיים ובקבוצה עדיין מחכים ששחקנים כמו בן שהר ואנתוני וואקמה ייכנסו לכושר משחק. לגבי האחרון, נראה כי הוא בהחלט מתקשה לתפקד במשחקים בהם שותף. "צריך לזכור שהוא לא פתח את העונה כמו שצריך, כי הוא בא קצת פצוע. אבל לאט לאט הוא חוזר לכושר ונראה הרבה יותר טוב באימונים", אמר ברק בכר לוואלה ספורט. "אני מסכים שברעננה היו לו יותר שטחים, נגדנו באים יותר להתגונן ולסגור. יש לו פעולות אישיות ואנחנו בונים עליו שיעשה את זה". למרות הדברים האלה, בבאר שבע לא מתרגשים מהיכולת. "צריך לזכור שגביע הטוטו משמש כמשחק הכנה לליגה. מה שחשוב הוא שנגיע מוכנים למחזור הראשון", אמרו.

בהפועל באר שבע לא מתכוונים לצרף שחקנים נוספים. זה הסגל שימשיך עד חודש ינואר, ובמידת הצורך ברקת תחזק את הקבוצה בחלון ההעברות.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. יוסי ציפקיס
עדיין לא בכושר. שחקני הפועל באר שבע חוגגים שוויון/יוסי ציפקיס

מי שממשיך להרשים הוא הובאן, שכבש עוד שער נהדר. "אני משתדל לעשות את הטוב ביותר כדי לעזור לקבוצה. אם אני מבקיע זה הרבה יותר טוב בשבילי ובשביל הקבוצה, אבל זה לא באמת משנה מי כובש. אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד".

"הפועל רעננה היא קבוצה טובה שכל הזמן עושה לנו בעיות", המשיך הובאן. "אנחנו היינו צריכים להיות מרוכזים יותר כדי לנצח משחק כזה. אני מקווה שנהיה יותר טובים כדי להשיג את המטרות שלנו ולהגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע. הגיע מאמן חדש ושיטה חדשה ובכל משחק אנחנו לומדים קצת יותר. בסוף נהיה טובים יותר".

בראיון שקיים בארצו הוסיף הובאן: "בהתחלה לא ידעתי הרבה על המדינה או על הליגה, אבל עכשיו, אחרי כמעט שנה, אני שמח שבחרתי לשחק כדורגל בישראל. אני מרגיש מוערך, והמשפחה שלי מרגישה טוב. אליפות? הרמה של הליגה דומה לזו של רומניה. יש כאן קבוצות שבעתיד הקרוב יצליחו באירופה. עם הצוות הנוכחי שלנו בהפועל באר שבע, אני חושב שהיינו זוכים באליפות ברומניה".

על השאלה איך הגיע לכאן בקיץ ענה: "עזבתי את רומניה, כי קיבלתי הצעה מהפועל באר שבע וזה היה טוב בשבילי. לפני שהגעתי דיברתי עם גבי ג'ורג'יו (שחקן מכבי נתניה לשעבר, א.י) שכבר היה כאן והוא אמר לי שאין טעם טעם לדאוג מהמלחמה כי המציאות היא שונה ממה שאתה רואה בטלוויזיה ברומניה. בנוסף, כשהגעתי לכאן המלחמה כבר נגמרה. ולאחר מכן, בכנות, מעולם לא הייתה כל בעיה, ואני מקווה שיישאר כך. פגשתי כאן אוהדים נפלאים שקיבלו אותי בצורה יוצאת דופן ואני מודה להם".

על השאלה האם הוא מצפה להיות חלק מהסגל ליורו ענה: "ראשית, אני רוצה שהנבחרת תעפיל, ואז כמובן שאני רוצה להיות חלק ממנה. אני לא חושב שיש כדורגלן שלא היה רוצה את זה. אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל ואני מקווה לשמח את האוהדים". לסיום אמר הובאן: "מצאתי בישראל אנשים נפלאים שגרמו לנו להרגיש כמעט כמו בבית. אני רוצה להישאר בישראל כל עוד אני מרגיש שלאשתי ולילדים טוב כאן".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: הפועל רעננה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מרוצה בישראל. אובידיו הובאן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully