וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטיול יצאנו: מינסוטה גברה על פיטסבורג במשחק היכל התהילה

10.8.2015 / 8:12

אחרי הטקס המסורתי בקנטון, אוהיו, הווייקינגס פתחו את משחקי קדם העונה עם ניצחון 3:14 על הסטילרס. טדי ברידג'ווטר שיחק סדרה אחת, בן רות'לסברגר ואדריאן פיטרסון לא שותפו

מיקול פרויט מאט אסייאטה שחקני מינסוטה וייקינגס. Don Wright, AP
אסייאטה ופרויט נכנסים לעניינים/AP, Don Wright

בשעה טובה ומוצלחת ואחרי חצי שנת הפסקה, חזרו לשחק הלילה (בין ראשון לשני) פוטבול ב-NFL, כאשר מינסוטה ניצחה 3:14 את פיטסבורג במשחק היכל התהילה המסורתי שנערך בקנטון, אוהיו, 24 שעות לאחר שחברי ההיכל החדשים הוצגו בו.

טדי ברידג'ווטר, הקוורטרבק הצעיר של מינסוטה, שיחק רק בסדרה הראשונה וסיים עם 5 מ-6 ו-44 יארד, אך גם פספס מסירה שהייתה מסדרת פירסט-אנד-גול לווייקינגס, שהסתדרו בהמשך היטב גם בלעדיו ובלי אדריאן פיטרסון, שכהרגלו נח במשחקי קדם העונה. מן העבר השני, גם בן רות'לסברגר ושאר כוכבי פיטסבורג לא שותפו, כאשר הקוורטרבק לנדי ג'ונס רושם משחק מלא ומסיים אותו עם 16 מ-32 ו-135 יארד.

שון סוויזם, שנפצע במהלך המשחק והדאיג מאוד את ראשי הסטילרס, כבר שער שדה באמצע הרבע השני, אולם מינסוטה הגיבה עם טאצ'דאון של 34 יארד אותו תפס מיקול פרויט ממסירה של מייק קפקה ולאחר מכן, גיחה ליארד בודד של ג'ו בניארד, שקבע את תוצאת המשחק. האקשן יעלה מדרגה בימים הקרובים, כאשר בלילה שבין חמישי לשישי ייערכו שישה משחקים במסגרת השבוע הראשון של קדם העונה.

* חבר היכל התהילה פרנק גיפורד הלך לעולמו בגיל 84. גיפורד כיכב במדי ניו יורק ג'איינטס, גם בהגנה וגם בהתקפה, לאורך כל שנות ה-50' והוביל את הקבוצה לאליפות ב-1956. לאחר הפרישה, הוא השתלב בצוות השידור של "מאנדיי נייט פוטבול" וקולו הפך למוכר בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully