וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אוסטוינד: "קיבלנו סטירה מצלצלת ועברנו ימים לא קלים"

10.8.2015 / 6:35

אחרי ההדחה מאירופה, קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה, הקשר: "אני שומע כל הזמן שאני מגיע כמחליף של רועי קהת, אבל אני לא בעד האמירה הזו. אנחנו בתהליך של בנייה וזה מתחיל להיראות טוב יותר"

one

אחרי המפלה הגדולה מול סלובן ליברץ, בעירוני קרית שמונה רצו מאוד שלא להיגרר למומנטום שלילי ובקבוצה היו מרוצים מאוד מכך שהשכילו לנצח 0:1 את הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו. בהנהלת המועדון מרוצים מאוד מהחלוץ הברזילאי ברונו למרות שהשחקן ספג לא מעט ביקורות על המשחק הראשון של הקבוצה בצ'כיה. ברונו כבש את השער היחיד (38) אתמול ואיזי שרצקי ויתר אנשי ההנהלה משוכנעים שמדובר בשחקן טוב שיתרום רבות לקבוצה.

0:1 לעירוני קרית שמונה על הפועל חיפה

אור אוסטוינד שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
פגש את האקסית. אוסטוינד/אדריאן הרבשטיין

מלבד ברונו, בקבוצה יודעים שלמרות הניצחון, לסלאח חסארמה יש עוד הרבה מאוד עבודה בעיקר בכל מה שנוגע לחיבור השחקנים. "לא היו לנו ימים קלים", הודה שחקן הרכש אור אוסטוינד שפגש את האקסית. "קיבלנו סטירה מצלצלת. הצוות ואיזי הרימו אותנו והראו לנו שיש לנו עוד הרבה מה להרוויח העונה. יש צוות ושחקנים חדשים. הכול בבנייה וזה מתחיל להיראות טוב יותר".

על המפגש מול הפועל חיפה אמר הקשר: "זה היה מוזר ועם הרבה אמוציות לשחק נגד הפועל חיפה. אני קשור לאנשים ולקבוצה, אבל אנחנו מקצוענים והכי חשוב שניצחנו". על כך שכולם מצפים ממנו להיות המחליף של רועי קהת שעזב לאוסטריה וינה אמר אוסטוינד: "אני שומע את זה, אבל לא בעד האמירה שאני מחליף של קהת. הוא שחקן מצוין שעשה פה שנה וחצי גדולות ואני מאחל לו בהצלחה. הגעתי להתקדם ולתת את כולי. המטרה להמשיך להתחבר כמו עכשיו, ועדיין מוקדם לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully