וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "הקבוצה השתפרה משמעותית מעונה שעברה"

10.8.2015 / 6:32

בקבוצה יצאו מעודדים מהיכולת במחצית השנייה בהפסד לעירוני קרית שמונה: "הסגל חזק, השנה יהיה טוב". האדומים יבדקו אפשרות לצרף את קלאודמיר, אם ישוחרר מבית"ר ירושלים. מחמאות ללאלה ואנטמן

one

בהפועל חיפה התאכזבו מההפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה אמש (ראשון), אך היו מעודדים מאוד מהיכולת, ובעיקר מהמחצית השנייה. בקבוצה באו בטענות לשופטים שפסלו לקבוצה שלושה שערים, כשבחיפה אמרו שהם משוכנעים שלפחות שער אחד הובקע ממצב חוקי. בקבוצה חילקו מחמאות למהראן לאלה שנראה בכושר מצויין. לאלה הבקיע שניים מהשערים שנפסלו ובישל אחד נוסף. בחיפה מאמינים שאם יישאר בכושר הנוכחי גם העונה, יוכל החלוץ לסיים עם מספרים יפים.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
זכה למחמאות. לאלה/אדריאן הרבשטיין

כמו כן, בקבוצה מאמינים בשיתוף הפעולה של לאלה עם תומר סוויסה, חנן ממן וז'רקו קוראץ' וחושבים שהקבוצה תוכל להבקיע שערים רבים. "בשנה שעברה נראה שרק מהראן יכול להבקיע", אמר שחקן בקבוצה, "השנה יש את ממן, סוויסה, ז'רקו, את עלי חטיב, ובכלל שחקנים שיכולים לכבוש ולבשל וזה נראה טוב יותר".

גם ניב אנטמן, שנכנס במחצית השנייה כמחליף, קיבל מחמאות על הביטחון שהפגין ועל העצירה שרשם בדקה התשעים. בחיפה יש כאלה שבטוחים שאנטמן יכול כבר השנה לקבל את אפודת השוער הראשון ואמרו שנראה שהוא יתמודד עם פז'מיסל קובארז' על העמדה עוד העונה. עם זאת, בחיפה ציינו שההחלטה של טל בנין להחליף את קובארז' במחצית התקבלה עוד לפני המשחק ולא קשורה ליכולת של השוער הצ'כי שבשלב הזה צפוי להמשיך כשוער הראשון.

בכלל, אצל האדומים משוכנעים שהסגל העונה חזק יותר מזה שהיה בעונה שעברה: "יש סגל חזק יותר ועמוק יותר, השנה יהיה טוב", אמר שחקן בקבוצה. "הקבוצה טובה מאוד והשתפרה משמעותית מהעונה שעברה", אמר שחקן אחר בחיפה, "אנחנו צריכים להשתפר עוד בכל מיני דברים, אבל העונה נוכל סוף סוף להתחמק בשלב מוקדם ממאבקי התחתית. פתיחת העונה היא הדבר החשוב ביותר. אם נתחיל טוב את העונה, נוכל להמשיך אותה טוב. אסור לנו לפתוח באותה צורה שבה פתחנו בעונות האחרונות".

בינתיים, בחיפה מתעסקים גם בניסיונות לסגור את הסגל בצורה סופית כשהמטרה היא לצרף קשר נוסף באמצע המגרש. דן איינבינדר וחסן אבו זייד הוצעו לקבוצה, אבל נראה שבחיפה מעדיפים קשר זר והשם הבולט שעלה על הפרק הוא של קשר בית"ר ירושלים קלאודמיר. הקשר קיבל לפני כמה שבועות מסר מגורם בבית"ר לפיו ייתכן ויתבקש לחפש קבוצה חלופית. אם זה יקרה, בחיפה יפעלו בכל הכוח כדי לנסות ולהחתים את קלאודמיר. בבית"ר שוקלים לנסות ולחסוך את השכר של הקשר שהצטיין בעונה שעברה, ובמקרה כזה בחיפה ייכנסו לעובי הקורה בצורה רצינית. גם שמו של איסו לינגאנה עלה על הפרק, אך בשלב זה עושה רושם שבהפועל תל אביב לא מעוניינים לשחררו, אלא אם ימצאו חלוץ זר איכותי במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully