וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש הרבה עליות וירידות במשחק שלנו, ננסה לשפר את זה"

9.8.2015 / 23:51

מאמן הפועל באר שבע לא היה שבע רצון מההופעה נגד רעננה, אבל מרוצה מהובאן: "זה לא מקרי. הוא מאיים לשער ובכושר טוב". על הופעת רז רחמים: "אולי גם בעמדה הזו תהיה תחרות. סתם בצחוק"

one

הפועל באר שבע לא הצליחה גם הערב (ראשון) להרשים נגד הפועל רעננה ב-1:1 בגביע הטוטו. למרות זאת, שער של אובידיו הובאן במחצית השנייה השכיח את היכולת הלא טובה של הקבוצה של ברק בכר, שמחקה את שער היתרון של אליס בקאי (32).

הפועל רעננה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
השער שלו לא הפתיע את בכר. הובאן חוגג/יוסי ציפקיס

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "לגבי השער של הובאן, הוא הבקיע שער כזה גם במשחק אימון וזה לא מקרי. הוא מאיים לשער ובכושר טוב. לגבי המשחק, אני מרגיש שאני חוזר על עצמי. היו דברים טובים ודברים פחות טובים. בכל משחק אנחנו מייצרים המון מצבים, אבל עם האיכויות שיש לנו אני די רגוע. כמובן שיש הרבה דברים לשפר. חזרנו מפיגור והצלחנו להשוות. אי אפשר להיות מרוצים מתיקו באף משחק, אבל ניקח את הדברים הטובים".

על התחושות שלו מהקבוצה שבנה אמר בכר: "יש חלקים שאני רואה שיפור, ויש חלקים שלא. יש הרבה עליות וירידות והמטרה שלנו היא לשפר את הדקות הפחות טובות. אנחנו משנים הרכבים, כמובן שבליגה נייצב את ההרכב ונבוא יותר דרוכים. ברור שהליגה זה משהו אחר עם כל הכבוד לגביע הטוטו. אני מאמין שנגיע לרבע הגמר ונלך משם עד הסוף".

על ג'ון אוגו אמר המאמן: "לג'ון אוגו אין משהו קריטי, יש לו עומס. הוא לא נח, הוא הגיע ישר מהנבחרת. חשבנו לנכון לשמור עליו כי אנחנו צריכים לשמור אותו לליגה. כולם יחזרו ויהיה שוב מאבק". על רז רחמים: "הוא שוער מוכשר מאוד, הוא שוער הנוער, הוא מתאמן איתנו ונראה מצוין. הוא עשה משחק טוב ואנחנו שמחים שיש לנו שלושה שוערים טובים. אולי גם בעמדה הזו תהיה תחרות. סתם בצחוק". על העובדה שהחוליה ההתקפית שלו לא נראית מאיימת הוא הוסיף: "יש לנו שלושה חלוצים מצוינים: ברדה, ארבייטמן ובן שהר. אנחנו מגיעים למצבים שלנו, אבל יש לנו מה לשפר. אני לא דואג".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
רז רחמים שוער הפועל באר שבע. ציפקיס, מערכת וואלה! NEWS
מרוצה מהיכולת שלו. רז רחמים/מערכת וואלה! NEWS, ציפקיס

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה, השיב על הטענות לפיהן המשחק הזה משעמם, ושאל: "חשבתם שייגמר 0:7? אם זה היה משחק בליגה, הייתי משתדל גם כן להיראות הכי טוב שאפשר. לכל אחד יש את הכלים שלו. אנחנו מחפשים חלוץ כבר הרבה זמן. שיחקנו עם אלתור בעמדת החלוץ. העדפתי לא להכניס את בקאי. מה שרצינו להשיג במשחק השגנו, והיו רגעים שהיינו יכולים לקחת יותר מהמשחק הזה, והיו גם רגעים שבאר שבע הייתה יכולה לקחת יותר. הפועל רעננה למרות כל התכנונים זה מקום מסודר ומתוכנן. קשה מאוד להסתכל קדימה ולהגיד איך נגיע לליגה. נהיה מוכנים לליגה. תגידו משעמם או לא, זה פחות מעניין אותי, העיקר שנוציא בכל משחק את המקסימום שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully