וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי: "כבר ראיתי את הכרטיס לריו, ובאו ולקחו לי אותו"

9.8.2015 / 17:09

האצנית מתוכננת נכון לעכשיו להשתתף באליפות העולם, למרות שהתוצאה שלה 23.18 נמדדה ללא רוח. יו"ר האיגוד: "אני בדעה שאסור לשבור ספורטאים". קרויטר: "יהיה עליי הרבה לחץ"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

איגוד האתלטיקה בונה על אולגה לנסקי באליפות העולם שתחל ב-22 בחודש באוגוסט - זו הכותרת ממסיבת העיתונאים שנערכה היום (ראשון), אליה הופיעה לנסקי למרות שנדמה היה שבגלל העובדה שהתוצאה שלה בתחרות ברוסיה, 23.18, לא הושגה לאחר שלא נמדדה רוח, היא אינה עומדת בקריטריון.

אולגה לנסקי. יוסי ציפקיס
בינתיים היא אמורה להשתתף. לנסקי/יוסי ציפקיס

באיגוד האתלטיקה הדגישו כי הם עושים מאמצים לשלוח את לנסקי וממתינים להתפתחויות מאיגוד האתלטיקה העולמי, שבשלב הזה ממשיך להכיר בתוצאה על אף שהיא נרשמה ללא מדידה. לצד לנסקי התייצבו גם חנה קנייזבה-מיננקו, דימיטרי קרויטר ודונלד סנפורד, בעוד מרגריטה דורוז'ון, שיאנית ישראל בהטלת כידון, נעדרה מכיוון שהיא שוהה במחנה אימון במוסקבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רפי פלד יושב ראש איגוד האתלטיקה. יוסי ציפקיס
לא מתכוון לקיים בילוש. רפי פלד/יוסי ציפקיס

פלד אמר על כך: "אולגה נכון לרגע זה מופיעה באתרים הרשמיים של כל הארגונים הבינלאומיים כמי שעשתה קריטריון. ברגע שהרשימה תיסגר, היא תצא איתנו. היא תנסה להביא הישגים משם. אני לא מוכן להיכנס לחקירות בעניין הזה. זה נכון שיש לי חוש בלשי מפותח, ואני לא רואה על פניו משהו פסול בזה שאנחנו שולחים אותה. בינתיים מכל ההתכתבויות שנעשו נראה שהכול תקין. אנחנו עדיין ממתינים לסגירת ההרשמה, ובאיגוד האתלטיקה העולמי מודעים לכל הסוגיה. אני בדעה שאסור לשבור ספורטאים".

לנסקי סיפקה התייחסות ראשונה שלה לאירועים, ואמרה: "עברתי תקופה לא קלה, גם בשנה שעברה וגם השנה. בזכות האיגוד אני ממשיכה הלאה ועושה מאמץ להגיע לריו. זה מבאס כי כבר ראיתי את הכרטיס לריו, ופתאום באו ולקחו לי אותו. זה לא נעים. אמרתי שאתכונן לשנה הבאה ובשנה הבאה אמשיך בעבודה שלי".

דימיטרי קרויטר. יוסי ציפקיס
מרגיש את הלחץ. קרויטר/יוסי ציפקיס

דימיטרי קרויטר, שחווה חודשיים חלומיים אחרי שקבע שיא אישי, 2.29 מטר, לא הסתיר את ההתרגשות שלו, ואמר: "כשהתחלנו את העונה, המטרה הייתה להיות בריא, אבל ככל שהתקדמנו ראינו שהגוף עומד בעומסים. קיווינו מאוד להיכנס לפודיום באליפות אירופה עד גיל 23. זה שראיתי שהמתחרים שלי מסתכלים עליי חיזק אותי. לא ציפינו להגיע למקום הזה, אבל בזכות העבודה שעשינו יחד עם הוויתורים, השגנו 2.29 חלק. עכשיו זה הרבה יותר קל כי הצלחתי לשחזר את הכושר שלי מאז שזכיתי באליפות העולם לקדטים. אז לא ידעתי למה זה קרה. אני שואף להגיע לגמר באליפות העולם. לקראת אליפות ישראל ישבנו פה, הסתכלתי על דונלד, חנה ומרגריטה, וקינאתי בהם שהם עשו את הקריטריון. היום אני מבין שזה כיף, אבל זה מביא איתו הרבה ציפיות".

חנה קנייזבה-מיננקו קופצת משולשת. יוסי ציפקיס
הורידה עומס. חנה קנייזבה מיננקו/יוסי ציפקיס

חנה קנייזבה-מיננקו: "אני מרגישה בסדר גמור. עובדים קשה, עשיתי קצת חופש אחרי התחרות במדריד כי הייתי צריכה לנוח. אני מקווה להעפיל לגמר".

דונלד סנפורד, שקבע לאחרונה שיא אישי 45.04 שהבטיח לו קריטריון לריו, הוסיף: "אני מרגיש בסדר גמור עכשיו. בחודש הזה עבדתי קשה באימונים. לא הופתעתי מהתוצאה שלי. נהניתי מאוד להתחרות בדיימונד ליג, התאכזבתי קצת שלא שובצתי למקצה המהיר, אבל יגאל (בלון, המאמן, א.ק) אמר לי שזה בסדר. אני מצפה להתקרב ל-45. ברור שאני רוצה 44, זה יגיע מתישהו, אני בטוח".

דונלד סנפורד. יוסי ציפקיס
מצטנע בשאיפות שלו. דונלד סנפורד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully