וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא תובע את מכבי פתח תקוה: "מחזיקים בכסף שלי כבן ערובה"

9.8.2015 / 10:03

הקשר שעבר למאריבור בקיץ האחרון טוען כי לא שולמו לו מענקי ניקוד: "בתרבות הכדורגל אין דבר חשוב יותר מהמילה שלך. הם נוקמים כי העזתי להגשים חלום ולעבור לאירופה"

צילום מסך

קשר מאריבור, מרואן קבהא, ששיחק בשבע השנים האחרונות במכבי פתח תקוה, תובע את קבוצתו הקודמת בטענה כי לא שולמו לו הפרמיות בגין נקודות שצבר בעת ששיחק בקבוצה. בכתב התביעה שהגיש, באמצעות עו"ד אמיר קרביץ, קבהא דורש שפתח תקוה תשלם את החוב בגין הנקודות. עוד טוען קבהא כי הקבוצה חדלה מלהעביר את ההפרשות הפנסיוניות, כפי שמתחייב בחוק. קבהא תובע עוד גם פיצוי בגין עוגמת נפש. כזכור, בעבר התנתה מכבי פתח תקוה את שחרורו של השחקן למאריבור, תמורת ויתור על החוב, אלא שממילא לא היה צורך בחתימת הקבוצה, ולכן הוא שוחרר.

"בצעד קשה מבחינתי החלטתי ללכת לבוררות נגד מכבי פתח תקוה בגלל חוב של שכר שהמועדון מלין במכוון. צר לי אך אני מרגיש שפתח תקוה נוקמת בי על שהעזתי לנסות את מזלי באירופה – מה שהיה חלום שלי מאז היותי ילד", אמר קבהא. "בתרבות הכדורגל אין דבר חשוב יותר מהמילה שלך, וכך התנהלתי לכל אורך הדרך. להחזיק כסף שלי כבן ערובה נגדי זו פעולה שאני לא יכול לשתוק לה. ניסיתי בדרכי נועם לפתור את המחלוקת הזו, אך לשווא".

מרואן קבהא שחקן מאריבור. טוויטר, צילום מסך
רוצה את מה שמגיע לו. מרואן קבהא/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully