וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן: "מתסכל שהפגנו יכולת טובה נגד בית"ר ובאר שבע והפסדנו"

9.8.2015 / 9:03

בהפועל כפר סבא ממשיכים לקבל מחמאות על היכולת, אך להפסיד משחקים. המאמן פליקס נעים יצרף שני שחקנים, השוער הוסיף: "צריך להבין איפה הבעיות ומה לא עושים בסדר"

one

בהפועל כפר סבא קיבלו ברגשות מעורבים את ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים אמש (שבת), במסגרת גביע הטוטו. הקבוצה ממשיכה לקבל מחמאות על יכולתה, אולם היא כבר עם הפסד שלישי ברציפות במפעל וטרם כבשה שער העונה. המאמן פליקס נעים אמר בסיום כי הקבוצה צפויה להתחזק בשני שחקנים, כאשר גם הקשר הספרדי הוגו לופס אמור להתחיל בהשתלבותו. בכפר סבא התלוננו על כך שנאלצו לשחק שלושה משחקים בשישה ימים ושהשחקנים נופלים מהרגליים, במיוחד בשל העובדה שהמשחקים נערכו מיד עם חזרת הקבוצה ממחנה האימון.

השוער אוהד כהן אמר בסיום: "אף פעם לא כיף להפסיד, בטח לא כאשר יש מגמת שיפור אצלנו. הסגל שלנו עדיין לא מושלם ואני מאמין שיגיע עוד חיזוק ונוכל להתמודד הרבה יותר טוב בליגה. זה מאכזב, אבל צריך להסתכל על הדברים בצורה מושכלת ולהבין איפה הבעיות ומה עושים לא בסדר, בעיקר לקראת הליגה".

אוהד כהן שוער הפועל כפר סבא. קובי אליהו
יש עוד הרבה עבודה. כהן/קובי אליהו

כהן הוסיף: "זה מתסכל שהפגנו יכולת טובה נגד בית"ר ובאר שבע והפסדנו. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעמוד כשווים מול קבוצות עם תקציבים גדולים יותר. אנחנו עדיין לא מוכנים, אבל עובדים קשה ואני מאמין שנלך ונשתפר לקראת הליגה. יש כל מיני דברים שקורים במגרש שצריך לתת עליהם את הדעת ונעשה את זה בתוך הקבוצה. יש מאמן וצוות מקצועי והם יודעים בדיוק מה הבעיות".

השוער הוותיק סיכם: "אנחנו קבוצה שמורכבת מחבורה של ספורטאים בלב ובנפש, שעשו שנתיים מדהימות של שתי עליות ברצף ורוצים להשיג את הטוב ביותר. מה זה הטוב ביותר? נדבר במהלך העונה, אנחנו לא מציבים שום מטרות בשלב הזה. אני מעריך את האמון שפליקס נותן בי, אבל יודע שבגילי אני צריך להוכיח את עצמי כל יום מחדש. הגעתי לכאן לפני שנתיים ונקשרתי למועדון. אעשה הכל כדי לתרום מהניסיון והמקצועיות שלי לצעירים ולקבוצה ולהביא את הפועל כפר סבא למקומות טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully