וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר מנדיונדו נראה עצבני, גער בשחקנים והודה: "חסר לנו חלוץ"

בהפועל תל אביב לא היו מרוצים מהפסד בדרבי שני ברציפות, גם אם מדובר בגביע הטוטו בלבד. גישושים לגבי רכישתו של גוזלן, דודו ביטון מבטיח: "כל החדשים ייכנסו לכושר ואז נראה הפועל דומיננטית"

one

למרות שבהפועל תל אביב חשו כי תוצאת הסיום לא שיקפה את מה שהתרחש על כר הדשא אתמול (שבת), הרי שבקבוצה רחוקים מאוד מלהיות מרוצים לאחר שספגו הפסד שני ברציפות במסגרת גביע הטוטו. ממש כמו במחזור הראשון, גם הפעם, זה קרה מול אחת היריבות העירוניות שלהם, לאחר שבני יהודה יצאה מבלומפילד מחויכת ועם ניצחון 0:2.

המאמן ססאר מנדיונדו נראה כעוס ועצבני, כפי שהיה בחלק ממשחקי האימון אותם קיימה הקבוצה במהלך המחנה בגרמניה. במחצית, המאמן אף גער בחלק משחקניו באופן אישי בשל הטעויות שביצעו במהלך שהוביל לשער הראשון של הכתומים. הצוות המקצועי לוחץ על הנהלת הקבוצה להחתים חלוץ נוסף ובסיום המשחק אמש המאמן הספרדי אף התבטא בנושא: "אני מסכים שחסר לנו חלוץ", אמר מנדיונדו, "הבטיחו לי שהוא יגיע ואני בטוח שזה יקרה". נכון לרגע זה, להפועל תל אביב אין מועמד מוביל לתפקיד ובקבוצה מנסים לגשש מול מכבי חיפה בנוגע לרכישת כרטיסו של שובל גוזלן.

מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו (מרכז) לצד עוזריו. ברני ארדוב
אולי גוזלן יגיע? מנדיונדו והצוות/ברני ארדוב

מי שהוביל את החלק הקדמי אתמול, ללא הצלחה, היה דודו ביטון, שבחר להביט דווקא על הצדדים החיוביים יותר ובתום המשחק אמר: "חיכיתי לזה המון. כיף לחזור לשחק אחרי שלושה חודשים. היה לי מאוד קשה, כי אני לא בכושר משחק מלא, אבל זה משחק ראשון ומסתכלים קדימה. נכון, זו תוצאה לא טובה ואף פעם לא רוצים להפסיד, אבל זה יותר הכנה לליגה והקבוצה די חדשה, כך שלוקח זמן".

החלוץ הוסיף לגבי המשחק: "במחצית השנייה הגענו להרבה מצבים והיינו יכולים להכריע את המשחק. הם כבשו שני שערים משתי התקפות. אנחנו מתאמנים ועובדים קשה והמטרה היא כמובן הליגה. אני חושב שנראה הפועל צעירה, שרצה על המגרש ונלחמת. עם השחקנים החדשים שהצטרפו ייכנסו לכושר, כולל אותי, נראה קבוצה הרבה יותר חזקה מהעונה שעברה. ברור שקשה להיות לבד בהתקפה, אבל אלו רק שני משחקים ראשונים. עם בן, אנטל ו-וינטרה, אני בטוח שתראו קבוצה חזקה ודומיננטית העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully